انتصاب سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به سمت رئیس ستاد نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۲ کد : ۱۸۸۱ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۲۱
طی حکمی از سوی دکتر امید رضایی‌فر «سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم» به سمت رئیس ستاد نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان منصوب شد.
انتصاب سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به سمت رئیس ستاد نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، طی حکمی از سوی دکتر امید رضایی‌فر «سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف»، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه» به مدت 2 سال به سمت رئیس ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان، منصوب شد.

متن حکم انتصابی ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر زهرا سلمان

سرپرست محترم پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

با اهدای سلام و احترام

به استناد ماده 3 دستورالعمل ستاد نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان و مصوبه کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری، مبنی بر ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه و با توجه به تجارت و توان علمی و اجرایی، به پیشنهاد مشاور محترم مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده، به منظور اعتلا و کیفیت‌بخشی به امور محوله، به موجب این حکم، سرکارعالی به مدت دو سال به عنوان رئیس ستاد نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان، منصوب می‌شوید.

ان‌شاءاله در پناه حق تعالی و با استفاده از توانمندی‌های خلاقانه و نوآورانه سرکارعالی و بهره‌گیری از ظرفیت و نظرات همه‌جانبه صاحب‌نظران و متخصصان امر، در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه پیشبرد اهداف مورد نظر این ستاد، موفق و پیروز باشید.

 

انتهای خبر/


نظر شما :