با حضور چهره‌های برجسته علمی و ورزشی کشور انجام خواهد شد

برگزاری آیین رونمایی و معرفی ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۸ کد : ۱۸۸۰ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۱۵
آیین رونمایی و معرفی «ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان» در تاریخ ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.
برگزاری آیین رونمایی و معرفی ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، آیین رونمایی و معرفی ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان با همکاری مشترک «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، «وزارت ورزش و جوانان»، «پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی»، «کمیته ملی المپیک» و «استانداری تهران» به‌ منظور معرفی اهداف و برنامه‌های ستاد و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح جامعه علمی و ورزشی کشور در روز یکشنبه مورخ 25 تیرماه 1402 از ساعت 14:00 لغایت 17:00 در محل آکادمی ملی المپیک ـ سالن استاد فارسی برگزار خواهد شد.

در این مراسم برخی از مدیران کسب‌ و کارهای موفق در حوزه ورزش بانوان سخنرانی خواهند کرد، همچنین پوستر فراخوان جذب پذیرش طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه حوزه ورزش بانوان (با هدف شناسایی و حمایت از تیم‌های استارت‌آپی و کسب‌وکارهای نوپا در سراسر کشور) رونمایی خواهد شد.

قابل توجه است، ستاد نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان با هدف حمایت از بانوان فعال در زمینه ورزش از جمله: اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته‌های مرتبط، ورزشکاران و مربیان، کارآفرینان و مدیران تیم‌های استارت‌آپی و ... که در حوزه ورزش فعالیت دارند آغاز به کار نموده است و آموزش در زمینه کسب‌ و کار و مهارت، حمایت از استارت‌آپ‌ها و نوآوری‌ها و برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و فستیوال‌های استارت‌آپی که در زمینه ورزش بانوان فعالیت دارند از برنامه‌های اصلی این ستاد است.

لازم به ذکر است، طی حکمی از سوی دکتر امید رضایی‌فر «سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم»، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه» به عنوان رئیس این ستاد منصوب شد.

کلیه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس لینک https://b2n.ir/u36756 (برنامه ادوبی کانکت) به صورت مجازی در این مراسم، شرکت نمایند.

 

 

انتهای خبر/


نظر شما :