آخرین مهلت ثبت‌نام: روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه

مهلت اعلام علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ امروز پایان می‌یابد

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۲ کد : ۱۸۶۷ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۸۲۹
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: مهلت اعلام علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، امروز دوشنبه ۱۹ تیر ماه پایان می‌یابد.
مهلت اعلام علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ امروز پایان می‌یابد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته‌های پذیرش با آزمون مندرج در اطلاعیه مربوطه به منظور شرکت در آزمون عملی، باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی اعلام شده از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام نمایند.

«سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور» خاطر نشان کرد: داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی» و «علوم انسانی» در صورت علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی (شیوه پذیرش با آزمون) و آموزش تربیت‌ بدنی فرهنگیان نیز باید نسبت به انتخاب مورد مربوط از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام کنند و آزمون عملی رشته مذکور در تاریخ 28 تیر لغایت 31 تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده و اعلام علاقه‌مندی به این رشته اقدام نموده و در جلسه آزمون کنکور سراسری یکی از گروه‌های آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم انسانی» یا «علوم تجربی» در نوبت اول (دی ماه 1401) یا در نوبت دوم (تیر ماه 1402) حاضر بوده باشند.

دکتر صدر از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه منتشر شده مورخ ۱۲ تیر ماه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

لازم به یادآوری است، هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی» و یا «علوم انسانی» که تمایل به شرکت در آزمون عملی «رشته علوم ورزشی/ شیوه با آزمون» و «رشته آموزش تربیت‌ بدنی فرهنگیان» دارند، می‌بایست حداکثر تا روز دوشنبه 19 تیر ماه جهت اعلام علاقه‌مندی و انجام ثبت‌نام برای شرکت در آزمون عملی رشته‌های مذکور اینجا را کلیک کرده و یا به سایت «سازمان سنجش آموزش کشور» به آدرس لینک https://my.sanjesh.org/login (بخش سامانه جامع آزمون سراسری) مراجعه نمایند. قابل توجه است، داوطلبان باید ضمن خرید کارت اعتباری به مبلغ 1.900.000 ریال (190 هزار تومان)، اقدام به درج شماره سریال و اعلام علاقه‌مندی برای رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت بدنی فرهنگیان نمایند و تمامی مراحل ثبت‌نام خود را به صورت کامل انجام دهند.


انتهای خبر/


نظر شما :