تخفیف ویژه ۲۰ درصدی تا پایان خرداد ماه

راه‌اندازی سامانه تخصصی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با امکان خرید کلیه کتب و داوری آثار ارسالی به صورت آنلاین

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۰ کد : ۱۷۶۱ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۰۵
سایت فروش اینترنتی کتب «انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و سامانه آنلاین داوری و ارزیابی آثار ارسالی (جهت چاپ)، آغاز به کرد.
راه‌اندازی سامانه تخصصی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با امکان خرید کلیه کتب و داوری آثار ارسالی به صورت آنلاین

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به منظور امکان خرید اینترنتی و دسترسی آسان‌ مخاطبان و دوست‌داران کتب ورزشی و همچنین تسهیل فرآیند داوری و ارزیابی آثار جدید ارسالی، سایت تخصصی انتشارات پژوهشگاه به نشانی https://pub.ssrc.ac.ir/ راه‌اندازی شد.

بر این اساس، دانشجویان رشته علوم ورزشی، ورزشکاران، مربیان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید آنلاین کتب انتشارات پژوهشگاه در موضوعات و گرایش‌های گوناگون، به سایت خرید کتاب مراجعه و یا اینجا کلیک نمایند. لازم به ذکر است، کلیه آثار از تاریخ 17 لغایت 31 خرداد ماه با تخفیف ویژه 20 درصدی عرضه و امکان ارسال پستی کتاب به سراسر کشور (با هزینه 30000 تومان) مقدور و برای سفارش‌های بالاتر از 500000 تومان، کتب به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

همچنین، مؤلفان و مترجمان از جمله: تمامی اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، پژوهشگران و ... در صورت تمایل به همکاری با انتشارات پژوهشگاه می‌توانند به منظور انجام تمامی مراحل، جهت ارسال اثر خود و طی فرآیند داوری به سایت مراجعه و یا اینجا را کلیک کرده و ضمن ثبت‌نام در سامانه، امور مربوطه را از طریق صفحه کاربری خود، پیگیری نمایند.

 

دانلود جدیدترین لیست کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

 

انتهای خبر/


لینک دانلود فایل

نظر شما :