در مقطع تحصیلات تکمیلی

پذیرش دانشجویان پژوهش محور توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۰ کد : ۱۷۵۶ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۷۶
«پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، به عنوان مرجع علمی و پژوهشی ورزش کشور، اقدام به جذب دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با شیوه پژوهش‌محور می‌نماید.
پذیرش دانشجویان پژوهش محور توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در راستای آموزش و تربیت دانشجویان متخصص در رشته علوم ورزشی، پژوهشگاه در ترم اول تحصیلی سال 1402، اقدام به پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با شیوه پژوهش‌محور و با تمرکز بر اجرای فعالیت‌های پژوهشی کاربردی و مورد نیاز جامعه، می‌نماید.

جذب دانشجویان در 2 رشته رفتار حرکتی - گرایش رشد حرکتی و رشته فیزیولوژی ورزشی - گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی (روزانه و نوبت دوم) انجام می‌شود و بخش عمده فعالیت‌های آنها در زمینه انجام تحقیقات علمی است و حداکثر 6 الی 10 واحد درسی در دوره تحصیل خود و در راستای انجام پایان‌نامه مربوطه، اخذ خواهند کرد.

گفتنی است، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با توجه به همکاری با اعضای هیأت علمی و استادان مطرح حوزه علوم ورزشی و همچنین با بهره‌مندی از وسایل آزمایشگاهی به روز و پیشرفته، ابزارهای دقیق علمی و سایر تجهیزات تخصصی، در حوزه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت دارد.

لازم به ذکر است، مهلت انتخاب رشته داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، حداکثر تا روز شنبه مورخ 20 خرداد ماه می‌باشد و داوطلبان می‌‍‌توانند جهت دانلود دفترچه راهنمای شماره 2 و انتخاب رشته اینجا را کلیک و یا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org/fa-IR/Portal/1/page مراجعه نمایند.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: کنکور کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور پژوهشگاه تربییت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :