به پاس نکوداشت اسطوره ملی، آرش کمان‌گیر

مراسم رونمایی از پوستر رویداد ورزشی تیرگان انجام شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۴ کد : ۱۷۵۴ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۴۶
همزمان با برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، از پوستر رویداد ورزشی تیرگان (پوستر فراخوان ایده جهت برگزاری رویداد) رونمایی شد.
مراسم رونمایی از پوستر رویداد ورزشی تیرگان انجام شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، طی مراسمی با حضور دکتر مهدی رسولی «سرپرست معاونت فناوری پژوهشگاه»، دکتر مصطفی افشاری «دبیرکل فدراسیون تیراندازی با کمان» و جمعی از اصحاب رسانه، از پوستر «فراخوان ایده جهت برگزاری رویداد ورزشی تیرگان» در محل غرفه پژوهشگاه در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی (اسپورتکس 2023)، رونمایی شد.

این رویداد با همکاری مشترک «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران» برگزار و مبنی بر فراخوان مذکور، عموم علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در زمینه برگزاری یک دوره مسابقات تیر و کمان، به پاس نکوداشت اسطوره ملی «آرش کمان‌گیر»، ایده‌های خود را تا تاریخ 30 خرداد ماه 1402 ارسال و از نفرات برگزیده، تقدیر و قدردانی به عمل خواهد آمد.

همچنین پیش‌رویدادی نیز در این خصوص در تاریخ 21 خرداد ماه، ساعت 13:00 به صورت مجازی برگزار می‌شود که شامل بخش‌های: سخنرانی اول (داستان آرش کمانگیر)، سخنرانی دوم (ورزش تیر و کمان) و سخنرانی سوم (مدیریت رویداد) می‌باشد. امکان شرکت در این نشست نیز از طریق لینک https://session.ssrc.ac.ir/arash برای عموم افراد، آزاد و رایگان می‌باشد.

تاریخ‌های مهم

  • مهلت ارسال ایده: 30 خرداد ماه
  • زمان اعلام برترین ایده‌ها: اول تیر ماه
  • زمان برگزاری رویداد: تیر ماه

جوایز نفرات برگزیده

  • نفر اول: سه میلیون تومان
  • نفر دوم: دو میلیون تومان
  • نفر سوم: یک میلیون تومان

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را جهت برگزاری این رویداد در قالب فایل word (حداکثر 500 کلمه) به آدرس ایمیل sport.tech@yahoo.com ارسال نمایند.

 

 

انتهای خبر/


نظر شما :