تولید متخصصان داخلی

رونمایی از ست تمرینی اسموپاد در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۳ کد : ۱۷۴۸ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۹۹
ست تمرینی اسموپاد (مجموعه‌ای از پادهای دارای LED ، جهت تقویت سرعت عکس‌العمل و غیره)، از محصولات جدید مورد حمایت «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، مورد رونمایی قرار گرفت.
رونمایی از ست تمرینی اسموپاد در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، از محصول جدید شرکت دانش‌بنیان راهکارهای صنعتی سارنگ (آنیا)، از شرکت‌های مورد حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تحت عنوان «ست تمرینی اسموپاد» در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی (اسپورتکس ۲۰۲۳) رونمایی شد.

این محصول نوآور، شامل مجموعه‌ای از پادهای دارای LED است که با استفاده از نرم‌افزار اسموپاد که بر روی تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند نصب می‌گردد، کنترل می‌شود و یک سیستم تمرینی جدید می‌باشد که به ورزشکاران کمک می‌نماید تا تمرینات ورزشی خود را به صورت هوشمندانه‌ای انجام دهند.

استفاده از این ست تمرینی، موجب تقویت و ارتقای سرعت عکس‌العمل، چابکی، تمرکز و دقت، قدرت عضلانی و بهبود سلامتی قلب و عروق در ورزشکاران می‌شود و به آنها انگیزه می‌دهد تا محدودیت‌های خود را کنار گذاشته، سرعت عملکردشان را افزایش دهند و خود را به چالش کشیده و یا با دیگران به رقابت بپردازند.

همچنین، ورزشکاران و مربیان می‌توانند با نصب نرم‌افزار اسموپاد، پادهای مربوطه را کنترل نمایند و از میان تمرینات ورزشی تعریف ‌شده، تمرین متناسب با برنامه‌های مدنظر خود را اجرا نمایند. از دیگر قابلیت‌های این محصول، می‌توان به مواردی همچون: گزارش و آمار عملکرد ورزشی به صورت گراف، اتصال به 8 پاد به صورت همزمان، تمرین‌های متنوع و متناسب با محیط‌های گوناگون، مدیریت هوشمندانه ورزشکار توسط مربی و غیره، اشاره کرد.

گفتنی است، در طراحی و ساخت این محصول داخلی و بومی، مشخصات فنی کاربردی، از جمله: اتصال با تکنولوژی بلوتوث کم‌مصرف BLE، دارای ۸ رنگ LED، شارژ سریع و همزمان، نگه‌داری ۱۰ ساعت شارژ با هر بار شارژ کردن، اتصال اتوماتیک نرم‌افزار به پادها با محدوده اتصال ۴۰ متر و ... در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، بیست و دومین دوره نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در تاریخ 6 لغایت 9 خرداد ماه 1402 در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد و «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» نیز با ارائه محصولات و خدمات تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت خود و ... در این دوره از نمایشگاه، حضوری فعال داشت.

 

انتهای خبر/


نظر شما :