امکان خرید حضوری و آنلاین با تخفیف ویژه

حضور فعال انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۶۹۵ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۲۳
انتشارات «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همزمان در بخش حضوری و مجازی، در تاریخ ۲۰ الی ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مشارکت دارد.
حضور فعال انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 1402 به صورت حضوری و همچنین با امکان خرید آنلاین، به مدت 11 روز برگزار خواهد شد. «انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» نیز همچون دوره‌های گذشته، مشارکتی فعال در این نمایشگاه خواهد داشت و تمامی آثار منتشر شده، با تخفیف ویژه 10 الی 20 درصدی به دوست‌داران کتب ورزشی ارائه می‌شود.

خرید حضوری

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از تخفیف 20 درصدی کتب، در ایام برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری به محل غرفه انتشارات پژوهشگاه به نشانی: مصلای امام خمینی (ره)، رواق غربی، سالن کتب ناشران دانشگاهی، غرفه 41، از تاریخ 20 الی 30 اردیبهشت ماه، از ساعت 10:00 الی 20:00 مراجعه نمایند. همچنین، به دلیل مقررات فروش حضوری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، صرفاً کتب چاپ سال 1397 به بعد (چاپ 5 سال اخیر)، عرضه می‌گردد.

لازم به ذکر است، انجام تست‌های پایش سلامت و تندرستی، با استفاده از دستگاه آنالیز ترکیب بدن (به همراه مشاوره و تفسیر نتایج) نیز از دیگر خدماتی است که در غرفه پژوهشگاه، ارائه می‌شود.

خرید آنلاین

جهت خرید کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی (چاپ سال‌های 1392 الی 1401) به صورت غیرحضوری نیز می‌بایست، به آدرس لینک https://b2n.ir/a36678 مراجعه و یا اینجا را کلیک نمایید. همچنین، سفارش خرید در این نمایشگاه در تاریخ 20 لغایت 30 اردیبهشت ماه، به صورت 24 ساعته امکان پذیر و ملاک قیمت کتاب، مبلغ درج شده در سبد خرید، پس از اعمال 10 درصد تخفیف، است.

دانلود فایل PDF لیست کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

دریافت بن کتاب (ویژه خرید آنلاین)

جهت خرید بن کتاب (ویژه دانشجویان، طلاب، اساتید دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه)، ضروری است به سامانه بن کتاب به نشانی https://bon.tibf.ir مراجعه و بن‌های دریافتی، صرفا جهت خرید آنلاین و غیرحضوری، قابل استفاده می‌باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مجازی کتب نمایشگاه، نحوه ارسال آثار و ... به سایت نمایشگاه مجازی مراجعه و یا با شماره تلفن 02191009898 تماس حاصل نمایند.

  • مکان برگزاری: تهران، خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان میرعماد، مصلای بزرگ امام خمینی (ره)
  • تاریخ برگزاری: 20 الی 30 اردیبهشت ماه 1402
  • ساعات بازدید: از ساعت 10:00 الی 20:00

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس دقیق و راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب، به سایت نمایشگاه به نشانی زیر مراجعه نمایند.

https://b2n.ir/r38708

 

 

انتهای خبر/


نظر شما :