دومین نشست ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، برگزار شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۱ کد : ۱۶۳۸ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۸۲
دومین نشست ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، با حضور نمایندگانی از سازمان‌های متولی، در محل «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برگزار گردید.
دومین نشست ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دومین نشست هم‌اندیشی ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، با حضور دکتر فخرالسادت نصیری «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده»، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، دکتر زهره جعفری «مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران»، دکتر لیلا زکی‌زاده «مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان» و دکتر ندا بروشک «مشاور سرپرست پژوهشگاه در امور زنان و خانواده» به میزبانی وزارت عتف، برگزار شد.

در طی این جلسه، آیین‌نامه ستاد و دستورالعمل‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و برخی اصلاحات مربوطه اعمال شد. در خصوص شرایط جذب بودجه از طریق بسترهای گوناگون، به منظور حمایت و پشتیبانی از زنان تأثیرگذار در سراسر کشور نیز بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مصوب گردید، چند عضو جدید از جمله یک نماینده از «معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» به جمع اعضای ستاد، اضافه شوند.

لازم به یادآوری است، در جلسه اخیر ستاد نیز مقرر شد، با تمرکز بر چند بخش ویژه، که شامل: حمایت از تیم‌های استارت‌آپی و ... که در حوزه‌های مرتبط با ورزش و فعالیت بدنی بانوان فعالیت می‌کنند، حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهایی که کارآفرینان و بنیان‌گذاران آنها بانوان هستند و همچنین حمایت و توانمندسازی ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ورزشی، به منظور راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد شغل و درآمد، پس از پایان یافتن دوران قهرمانی و جلوگیری از برخی آسیب‌های اجتماعی، بی‌انگیزگی و منزوی شدن، مشکلات مادی و ... احتمالی، این ستاد فعالیت‌ خود را آغاز نماید.

 

انتهای خبر/


نظر شما :