مدیر حوزه توسعه تعاملات بین‌الملل انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، منصوب شد

تعداد بازدید:۸۶۱
دکتر فهیمه محمدحسن «کارشناس مسئول روابط بین‌الملل پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت عتف»، به سمت مدیر حوزه توسعه تعاملات بین‌الملل انجمن مدیریت ورزشی، منصوب شد.
مدیر حوزه توسعه تعاملات بین‌الملل انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در نشست هیأت مدیره انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران که با حضور دکتر حبیب هنری «رئیس انجمن»، دکتر محمود گودرزی «رئیس سابق انجمن و مشاور رئیس کمیته ملی المپیک» و دکتر شعبانی بهار «سردبیر نشریه انجمن و رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان» برگزار شد، با حکم دکتر حبیب هنری، دکتر فهیمه محمدحسن «کارشناس مسئول روابط بین‌الملل پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی»، به سمت «مدیر حوزه توسعه تعاملات بین‌الملل انجمن»، منصوب شد.

متن حکم انتصابی ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر فهیمه محمدحسن

با سلام و احترام

نظر به سوابق علمی و تجارب ارزشمند سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر حوزه توسعه تعاملات بین‌الملل انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران»، منصوب می‌شوید.

امید است، با اتکال به عنایت خداوند متعال، همه تلاش‌ها و کوشش‌های خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته‌تر اهداف و آرمان‌های والای این انجمن به کار ببندید.

حبیب هنری

رئیس انجمن

 

شایان ذکر است، «حوزه توسعه تعاملات بین‌الملل انجمن مدیریت ورزشی» با هدف برقراری و تقویت روابط مؤثر با سازمان‌ها و تشکل‌های خارجی، در حال فعالیت می‌باشد و برخی از مهم‌ترین وظایف این حوزه، شامل: «مسئولیت برنامه‌ریزی و هماهنگی در برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای بین‌المللی و سمینارهای کشوری»، «ایجاد زمینه‌های لازم به منظور تقویت ارتباطات مراکز تحقیقاتی انجمن با مراکز تحقیقاتی معتبر بین‌الملل به منظور اجرای پروژه‌های مشترک از طریق عقد تفاهم‌نامه»، «ایجاد راهکارهای لازم به منظور جذب پژوهشگران خارجی علاقه‌مند به شرکت در همایش‌ها و نشست‌های انجمن»، «عقد قرارداد همکاری مشترک با سازمان‌ها و مراکز خارجی» و ... می‌شود.

 

انتهای خبر/


نظر شما :