با حکمی از سوی اسبقیان،

دکتر علی کاشی سرپرست انجمن ورزش کم‌توانان ذهنی شد

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۲ کد : ۱۵۱۲ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۵۰
با حکم رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دکتر علی کاشی، هدایت انجمن ورزش کم‌توانان ذهنی را بر عهده گرفت.
دکتر علی کاشی سرپرست انجمن ورزش کم‌توانان ذهنی شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان طی حکمی، دکتر کاشی را به‌ عنوان «سرپرست انجمن ورزش کم‌توانان ذهنی» منصوب کرد.

در این جلسه اسبقیان «رئیس فدراسیون» گفت: بسیار خوشحال هستم که امروز در کنار چهره‌های دانشگاهی هستیم و از امروز به بعد شاهد تلفیق تجربه و علم در ورزش کم‌توانان ذهنی خواهیم بود.

وی ادامه داد: به جهت شیوع بیماری کرونا، دو سال سخت را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری اردوها، شاهد درخشش تیم‌های ملی در بازی‌های پارالمپیک توکیو و پاراآسیایی بحرین بودیم.

اسبقیان عنوان کرد: از شما در دو بخش انتظار داریم، ابتدا بخش علمی که بسیار حائز اهمیت است و بخش دوم ایجاد انگیزه است که به‌ طور حتم شما و همکاران‌تان، می‌توانید آن را ایجاد کنید. ورزشکاران جانباز و معلول، اراده‌ای دارند که اهداف را عملیاتی می‌کنند و در جهان توانستند با رکوردشکنی، افتخارآفرینی کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: فدراسیون از شما و همکاران‌تان حمایت خواهد کرد و امیدوارم با حضور شما در این انجمن و با علاقه‌ای که به ورزشکاران ID دارید، شاهد توسعه و پیشرفت ورزش این حوزه باشیم.

حمیدی «دبیر فدراسیون» گفت: در طول این مدت همیشه به دنبال راهی برای توسعه و پیشرفت ورزش افراد کم‌توان ذهنی بودیم و تلاش می‌کنیم که انجمن در بعد ورزش قهرمانی و همگانی موفق باشد و به‌ صورت جدی‌تری این مسیر را ادامه دهد.

دکتر کاشی «عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی» در این جلسه گفت: برای توسعه ورزش افراد کم‌توانان ذهنی می‌توانیم از ظرفیت ملی و همچنین حضور داوطلبانه دانشگاهیان بهره ببریم. من بازخورد خیلی خوبی گرفتم و تلاش می‌کنم که ورزشکاران کم‌توان ذهنی هم در بعد ورزش همگانی و هم در بعد ورزش قهرمانی، موفق باشند.

در متن حکم انتصاب ایشان آمده است:

جناب آقای دکتر علی کاشی

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی در زمینه رشد و توسعه ورزش‌های جانبازان و معلولین، به‌ موجب این حکم به سمت «سرپرست انجمن کم‌توانان ذهنی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین» منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با  اتکال  به  ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه ورزش، در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.


انتهای خبر/

عکاس: رضا جوشقانی


نظر شما :