کتاب « کارآفرینی و مدیریت کسب ‌وکار در فیزیولوژی ورزشی» منتشر شد

۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۴ کد : ۱۴۶ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۲۹۶
کتاب « کارآفرینی و مدیریت کسب ‌وکار در فیزیولوژی ورزشی » توسط انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منتشر شد.
کتاب « کارآفرینی و مدیریت کسب ‌وکار در فیزیولوژی ورزشی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کتاب « کارآفرینی و مدیریت کسب ‌وکار در فیزیولوژی ورزشی » تألیف: تامی بون و ترجمه دکتر معصومه هلالی‌زاده، دکتر محمدحسین قربانی و وحید فرجی با ویراستاری علمی دکتر رضا قراخانلو از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم ورزشی منتشر شد.
این کتاب دارای 4 بخش و 9 فصل است. بخش اول بر رهبری و کارآفرینی تمرکز دارد که در قالب فصل اول و دوم درزمینه مبانی حرفه ای گری و کارآفرینی بحث می‌شود. در بخش دوم، آینده مراقبت‌های سلامت شرح داده می‌شود و درباره نظام مراقبت‌های سلامت در آمریکا و مراقبت سلامت به‌عنوان یک کسب‌وکار صحبت می‌شود. پس از این 2 فصل که مقدمات و مبانی لازم را فراهم می‌کند، نویسنده بخش سوم را با عنوان راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک در حوزه سلامت، معرفی می‌نماید و به‌طور مفصل به بررسی ویژگی‌های کسب‌وکارهای کوچک، راهبردهای عملی برای راه‌اندازی یک مرکز تندرستی و همچنین برنامه‌ها و طرح کلی راه‌اندازی این مرکز می‌پردازد. 
در بخش چهارم نیز نویسنده روی ذهنیت مخاطبین تمرکز نموده و تلاش می‌کند تا آنها را متقاعد نماید که برای کارآفرین بودن باید متفاوت فکر کنند و بر قدرت باورها و توانایی‌هایشان متمرکز شوند و جرأت کارآفرینی داشته باشند و در این زمینه راه‌حل‌ها و شیوه‌های مربوطه را توضیح می‌دهد.
کتاب « کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار در فیزیولوژی ورزشی » در 218 صفحه و به قیمت: 400،000 ریال در دسترس دوستداران کتب حوزه علوم ورزشی می باشد.
علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 88747884-88747632 داخلی 214 تماس حاصل نمایند.

 

دانلود فایل pdf صفحات نخست کتاب

کلید واژه ها: کارآفرینی مدیریت کسب ‌وکار در فیزیولوژی ورزشی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :