فی ما بین پژوهشگاه تربیت بدنی و شرکت ایده رایان اوج

انعقاد قرارداد همکاری در تجاری‌سازی «سه‌چرخه ورزشی تفریحی آیرو»

۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۱ کد : ۱۴۴۳ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۸۵
قرارداد همکاری در تجاری‌سازی سه‌چرخه ورزشی تفریحی آیرو، میان «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «شرکت ایده رایان اوج» منعقد شد.
انعقاد قرارداد همکاری در تجاری‌سازی «سه‌چرخه ورزشی تفریحی آیرو»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، قرارداد همکاری جهت فروش محصول «سه‌چرخه ورزشی تفریحی آیرو» فی ما بین «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» و «شرکت ایده رایان اوج» توسط دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه» و محسن شریعت ناصری «نماینده تام‌ الاختیار شرکت»، به امضا رسید و مقرر گردید که کلیه امور مربوطه با همکاری مشترک و نظارت «مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی»، اجرا گردد.

بر این اساس، از جمله مهم‌ترین تعهدات پژوهشگاه تربیت بدنی، می‌توان به موارد: «ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های تخصصی»، «ارائه خدمات پشتیبانی عمومی و اطلاع رسانی (انجام مکاتبات اداری با سازمان‌ها، جهت معرفی محصول، اطلاع رسانی دوره‌ها و کارگاه‌های مربوطه و غیره)»، «ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی محصول (شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط و همایش‌های برگزار شده توسط پژوهشگاه، معرفی از طریق صفحات رسمی پژوهشگاه، معرفی در جلسات حضوری با سازمان‌ها و ارگان‌ها)» و ... اشاره کرد.

همچنین با توجه به قرارداد منعقده، «ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی و بازدید از محل و انجام خدمات لازم برای خریداران»، «حضور فعال در برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط پژوهشگاه، از قبیل جلسات ویژه معرفی محصول، نمایشگاه‌های مرتبط و برخی همایش‌ها»، «استفاده و درج لوگو و نام پژوهشگاه و یا مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی بر روی محصول» و ... از دیگر خدماتی است که توسط شرکت ایده رایان اوج، ارائه خواهد شد.

گفتنی است، این قرارداد همزمان با فرا رسیدن هفته ملی پژوهش و فناوری و با حضور دکتر مهدی رسولی «سرپرست معاونت فناوری و رئیس مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی»، دکتر حامد عباسی «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی» و دکتر داوود خضری «سرپرست مدیریت ارتباط با جامعه و صنعت» پژوهشگاه تربیت بدنی، به امضا رسید.

 

انتهای خبر/


نظر شما :