با هدف ایجاد زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری انجام شد؛

عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی و پارک علم و فناوری گیلان

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۸ کد : ۱۴۲۷ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۱۱
با هدف ایجاد زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی و پارک علم و فناوری گیلان منعقد شد.
عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی و پارک علم و فناوری گیلان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در راستای همکاری مشترک و مؤثر علمی و به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، پژوهشی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه توسط دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی» و دکتر علی باستی «رئیس پارک علم و فناوری گیلان» به امضا رسید.

از جمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به موارد: ایجاد شرایط لازم به‌منظور انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، تلاش مشترک به‌منظور تأمین نیازهای پژوهشی و فناورانه، برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های مشترک علمی ـ پژوهشی، فناورانه و آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی بین‌المللی و برگزاری دوره‌های آموزشی، علمی و تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت، برگزاری نشست‌های علمی ـ تحلیلی و تخصصی سالیانه بین مسئولان هر دو سازمان، بررسی و تبادل‌ نظر علمی و کارشناسانه پیرامون مسائل و مشکلات موجود در جهت چشم‌اندازها، راهکارها و ارتقای توانمندی‌های مدیران و کارشناسان و ... اشاره کرد.

همچنین: مشارکت در سمت‌دهی طرح‌های پژوهشی ـ فناورانه و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها به‌ سوی عناوین پژوهشی و فناوری مشترک، استفاده از بانک‌های اطلاعاتی و تبادل تجربه بین هر دو مجموعه، در اختیار گذاشتن اماکن و تأسیسات ورزشی و خدماتی، کتابخانه، آزمایشگاه و وسایل تخصصی از سوی طرفین برای اجرای همایش‌ها، دوره‌ها، نشست‌ها و فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه و همچنین همکاری در حمایت از ایده‌ها، نوآوری‌ها و استارت‌آپ‌های مرتبط با حیطه ورزش، از دیگر مفاد مهم این تفاهم‌نامه می‌باشد.

 

انتهای خبر/


نظر شما :