شروع ثبت نام هفتمین دوره بین‌المللی و پیشرفته مربی بدنساز ویژه رشته‌های ورزشی

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۴ کد : ۱۴۲ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۶۷۱
ثبت‌نام هفتمین دوره بین‌المللی و پیشرفته مربی بدنساز ویژه رشته‌های ورزشی آغاز شد
شروع ثبت نام هفتمین دوره بین‌المللی و پیشرفته مربی بدنساز ویژه رشته‌های ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، فرایند ثبت ‌نام هفتمین دوره بین‌المللی و پیشرفته مربی بدنساز ویژه رشته‌های ورزشی آغاز شد. پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری فدراسیون‌های ورزشی و به ویژه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، با هدفمندتر نمودن مباحث در دوره امسال و دعوت از برجسته ترین اساتید داخلی و خارجی، این دوره را در تاریخ 11 تا 17 آبان 98 به مدت 7 روز در تهران باهدف ارتقاء دانش و مهارت مربیان بدنساز رشته‌های ورزشی مختلف برگزار می نماید.
بر اساس این گزارش، در این دوره، علاوه بر مدرسان داخلی همچون دکتر حمید رجبی، دکتر حمید آقا علی نژاد، دکتر رامین امیرساسان، دکتر ناصر امیری، دکتر بهمن میرزایی، دکتر مرتضی بهرامی نژاد، دکتر محمد شریعت زاده، دکتر بهمن تار وردی زاده، دکتر محمد فشی، دکتر محمدعلی قرائت و دکتر صادق امانی از ایران، دکتر فیلیپ کلمنته از مدرسان یوفا از کشور پرتغال نیز برای تدریس همکاری خواهد داشت و مباحث روز دنیا در حوزه علم تمرین و بدنسازی به صورت تئوری و عملی برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
 مباحثی که در این دوره ارائه خواهد شد شامل: اصول و طراحی تمرینات مقاومتی و استقامتی، تحلیل نیازهای ورزشکار، خستگی و ریکاوری، تیپرینگ و اوج رسانی، زمانبندی تمرینات سالیانه، Functional Training، تغذیه و مکمل‌های ورزشی، کاربرد تمرینات نوین از جمله کاتسو، TRX، CrossFit، پلیومتریک و بدنسازی تخصصی ویژه رشته‌های فوتبال، کشتی و رزمی، والیبال و بسکتبال، شنا و قایقرانی و ورزش‌های راکتی خواهد بود.
شایان‌ذکر است به شرکت‌کنندگانی که موفق به قبولی در آزمون پایان دوره شده باشند، گواهی اعطا خواهد شد. گفتنی است، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به منظور بهره مندی مربیان خود از این دوره، 100 امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان اختصاص داده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام این دوره به سامانه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه به نشانی: workshop.ssrc.ac.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88909509-88893345 داخلی 444 تماس حاصل نمایند.

 

لینک دریافت پوستر دوره

کلید واژه ها: شروع ثبت نام هفتمین دوره بین‌المللی پیشرفته مربی بدنساز ویژه رشته‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام


نظر شما :