مراسم گرامی داشت روز دانشجو برگزار شد

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۶ کد : ۱۳۸۲ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۶۶
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور سرپرست و معاونان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و جمعی از دانشجویان پژوهشگاه برگزار شد.
مراسم گرامی داشت روز دانشجو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به مناسبت فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه، مراسمی جهت گرامی‌داشت روز دانشجو، با حضور دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی»، دکتر حامد عباسی «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی»، دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی» دکتر محمدرضا سیدی «سرپرست مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی»، تنی چند از کارشناسان پژوهشگاه و با مشارکت جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه برگزار شد.

دکتر سلمان «سرپرست پژوهشگاه» در ابتدای این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام واقعه 16 آذر سال 1332، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان و حاضران، به صورت ویژه تبریک و تهنیت گفت و افزود: یکی از برترین مکان‌ها در زمین، محلی است که در آن به امر مقدس تحصیل و آموزش علم و دانش پرداخته می‌شود و می‌بایست از تک تک این لحظات ارزشمند بهره کافی را ببرید.

وی گفت: علاوه بر حضور در کلاس‌های درس و مطالعه کتب مربوطه، تلاش کنید تا با اعضای هیأت علمی پژوهشگاه و همچنین متخصصان و اساتید برجسته دانشگاه‌های داخل و خارج کشور در ارتباط باشید و ضمن یادگیری مستمر، به صورت عملی در فعالیت‌های پژوهشی همکاری و مشارکت داشته باشید تا بسترهای مناسب جهت ارتقای علمی، مهارتی و فراهم شدن موقعیت‌های شغلی مطلوب برای شما ایجاد شود.

در ادامه، دکتر عباسی «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه» اظهار کرد: با حضور در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و تحصیل در این مجموعه، فرصت‌های مناسبی برای شما وجود دارد که بتوانید همگام با اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در فعالیت‌های تحقیقاتی دارای کاربرد و مورد نیاز جامعه، مشارکت داشته باشید و با انتقال تجربه و دانش اساتید، امید است که در آینده با ادامه تحصیلات خود در مدارج عالی، به پژوهشگرانی توانمند و متخصص، تبدیل شوید.

وی افزود: پژوهشگاه تربیت بدنی به مناسبت در پیش رو بودن «هفته پژوهش و فناوری» برنامه‌هایی از جمله: برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع و رایگان (با توجه به نیازهای دانشجویان) در نظر گرفته است. همچنین همانند سال‌های اخیر در بیست و سومین دوره نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار»، مورخ 19 لغایت 22 آذر ماه، حضوری فعال خواهیم داشت.

دکتر عباسی از دانشجویان دعوت به عمل آورد تا جهت آشنایی بیشتر با دستاوردها و خدمات پژوهشگاه تربیت بدنی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فناوری و ... از غرفه پژوهشگاه بازدید نمایند و افزود: با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی می‌توانید با دانشگا‌ه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور ارتباط برقرار نمایید و فضای بسیار خوبی، جهت بهبود شبکه‌های ارتباطی و ارتقای خود از نظر علمی، کاری و ... مهیا است.

در ادامه مراسم، برخی از دانشجویان، پیشنهادها و نقطه نظرات خود را در خصوص شرایط آموزشی، وضعیت خوابگاه‌ها و ... ارائه کردند و پیشنهادها و سؤالات مطرح شده از سوی آنان، توسط سرپرست و معاونان پژوهشگاه پاسخ داده شد و در پایان نیز، هدایایی به رسم یادبود به دانشجویان اعطا شد.

شایان ذکر است، بازدید از آزمایشگاه‌های تخصصی پژوهشگاه و آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی و شرکت دانشجویان در تست‌های پایش سلامت و تندرستی (با استفاده از دستگاه آنالیز ترکیب بدن) از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانشجویان بود.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: روز دانشجو مبارک تبریک روز دانشجو مراسم گرامی داشت روز دانشجو بزرگداشت روز دانشجو تجلیل از دانشجویان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی 16 آذر روز دانشجو


نظر شما :