با حضور سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آیین معارفه دانشجویان جدید الورود پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰ کد : ۱۲۹۳ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۱۱
آیین معارفه پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» برگزار گردید.
آیین معارفه دانشجویان جدید الورود پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد در پژوهشگاه تربیت بدنی، با حضور دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، دکتر علی کاشی «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی»، دکتر ملیحه نعیمی‌کیا «سرپرست مدیریت آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی» و برخی از اعضای هیأت علمی و کارشناسان پژوهشگاه، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به تمامی دانشجویان، برای آنها آرزوی توفیق در مقطع تحصیلات تکمیلی و سربلندی در کسب مدارج علمی بالاتر را کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، در طی یک تعامل مثبت و دوسویه میان پژوهشگاه و دانشجویان جوان و باانگیزه جدیدالورود، بتوان در راستای پیشبرد اهداف پژوهشگاه و پیشرفت هریک از دانشجویان، اقدامات مؤثری صورت گیرد و به ویژه، فرصت تجربه‌اندوزی و همکاری در اجرای فعالیت‌های پژوهشی با اعضای هیأت علمی پژوهشگاه، برای آنها فراهم شود.

دکتر کاشی «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه»، اظهار کرد: جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پژوهشگاه، با هدف ورود و مشارکت فعال آنها در اجرای طرح‌های پژوهش‌های کاربردی و نیازمحور، انجام شده است. وی گفت: با توجه به الویت‌ها و نیازهای پژوهشی جامعه در حوزه ورزش، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرحله اول، در دو رشته‌های «رفتار حرکتی، گرایش رشد حرکتی» و «فیزیولوژی ورزشی، گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی»، اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نموده است تا همراستا با پروژه‌ها و برنامه‌های پژوهشی اساتید پژوهشگاه و با استفاده از توانمندی‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سعی در رفع بخشی از نیازهای پژوهشی کشور نموده و دانشی کاربردی، تولید شود.

«معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه» افزود: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، تاکنون طرح‌های پژوهشی گوناگونی به سفارش وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک/ پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی، سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و ... به صورت نیازمحور اجرا کرده است.

وی همچنین به مشارکت اعضای هیأت علمی پژوهشگاه و سایر دانشگاه‌ها، جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی، همکاری در ارائه پایان‌نامه‌های دانشجویان و ... اشاره کرد و گفت: دانشجویان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی می‌توانند در طول دوران تحصیل خود، از دانش و تجربیات ارزشمند اساتید نامبرده در حوزه‌های تخصصی گوناگون، بهره‎‌‍‌مند شوند.

دکتر نعیمی‌کیا «سرپرست مدیریت آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه» نیز در خصوص مسائل آموزشی و رفاهی، از جمله: محل دقیق و برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها، صدور کارت دانشجویی، شرایط اسکان در خوابگاه‌ها برای دانشجویان غیربومی و غیره، توضیحات مربوطه را همراه با ذکر جزئیات، برای حاضران ارائه کرد.

در ادامه این مراسم، ضمن معرفی اساتید و اعضای هیأت علمی حاضر در جلسه و بیان برخی نکات و توصیه‌های مربوطه از سوی آنان، هریک از دانشجویان نیز، به صورت اجمالی خود را معرفی کردند، همچنین، سؤالات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی دانشجویان، توسط مسئولان پژوهشگاه، پاسخ داده شده است.

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه علوم ورزشی ارشد تربیت بدنی ارشد علوم ورزشی رفتار حرکتی رشد حرکتی فیزیولوژی ورزشی تغذیه ورزشی دانشجویان جدید الورود


نظر شما :