تقدیر وزارت علوم،تحقیقات وفناوری از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۲۹ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۹۰
وزارت علوم از پژوهشگاه تربیت بدنی به خاطر اجرای طرح پایش تندرستی و آمادگی جسمانی کارکنان این وزارت خانه تقدیر کرد
تقدیر وزارت علوم،تحقیقات وفناوری از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، طی مراسمی با حضور دکتر اباصلت خراسانی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به خاطر اجرای طرح پایش تندرستی و آمادگی جسمانی کارکنان ستادی این وزارتخانه  تقدیر شد. در این مراسم که دکتر علی کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و دکتر هادی روحانی عضو هیات علمی و مدیر اجرای طرح و برخی از همکاران فعال در این طرح حضور داشتند، ضمن ارائه گزارش نهایی نتایج این پایش و فرایند اجرای طرح به مدیران حوزه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی وزارت علوم، در مورد همکاری در زمینه های بیشتر نیز تبادل نظر شد. در ادامه این مراسم، سمیناری برای کارکنان وزارت علوم به منظور تفسیر کارنامه های پایش تندرستی و آمادگی جسمانی آنان برگزار شد که مشاوره های لازم به شرکت کنندگان در این سمینار ارائه شد.
شایان ذکر است مرحله دوم طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابتدای سال 98آغاز و تیرماه  سال جاری به پایان رسید. در این طرح وضعیت جسمانی تعداد ۳۶۰ نفر از کارکنان و مدیران وزارتخانه ارزیابی‌ و نتایج آن در قالب کارنامه گرافیکی برای هر فرد صادر شد.
در طرح مذکور، آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت شامل آمادگی قلبی تنفسی، قدرت بدنی، استقامت عضلانی، انعطاف‌پذیری و ترکیب بدن کارکنان موردسنجش قرار گرفت تا وضعیت کلی آمادگی جسمانی آنها مشخص شود. 

 

کلید واژه ها: تقدیر وزارت علوم پژوهشگاه تربیت بدنی طرح پایش تندرستی و آمادگی جسمانی


نظر شما :