معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، ابقا شد

۰۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۱ کد : ۱۲۸۷ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۴۸
دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» با صدور حکمی، دکتر حسین زارعیان را در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه» ابقا کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، ابقا شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در طی مراسمی دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، امروز شنبه 9 مهرماه 1401، دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه» را در سمت خود ابقا کرد.

متن حکم ایشان، بدین شرح است:

جناب آقای دکتر حسین زارعیان

معاون محترم فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه، به موجب این حکم در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه» ابقاء می‌گردید.

امید است، با بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و اجرائی خود و مشارکت و همفکری سایر همکاران محترم در هدایت، هماهنگی و ارتقای برنامه‌ها و پیگیری اهم مأموریت‌های آن حوزه اهتمام لازم را به عمل آورید.

شایان ذکر است، معاونت فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه، شامل بخش‌های: مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، واحد آموزش‌های آزاد (دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همایش‌ها و نشست‌های تخصصی)، واحد انتشارات و گروه حمایت و پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی، می‌باشد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه علوم ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی دوره ها و کارگاه های ورزشی همایش علوم ورزشی سمپوزیوم ورزشی ناشر کتب ورزشی


نظر شما :