دیدارسرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۹ کد : ۱۲۰۷ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۸۸
دکتر زهرا سلمان سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با دکتر عباسعلی گائینی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کرد
دیدارسرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» روز گذشته، با حضور در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران (میزبان برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت بدنی فرهنگیان در استان‌های تهران و البرز)، به اتفاق دکتر علی کاشی «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و مدیر اجرایی آزمون» و دکتر محمد شریعت‌زاده «معاون فناوری پژوهشگاه و مسئول امور سامانه آزمون»، با دکتر عباسعلی گائینی «رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران» و دکتر فضل‌اله باقرزاده «نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در برگزاری آزمون عملی» دیدار و گفتگو کرد.

ابتدا، دکتر گائینی، ضمن خوش آمد گویی و تبریک انتصاب دکتر سلمان به عنوان سرپرست جدید پژوهشگاه تربیت بدنی، با بیان اینکه یکی از اهداف دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران، بهره‌مندی تمامی دانشجویان و فعالان ورزش از امکانات و منابع دانشگاه است افزود:  ظرفیت‌های موجود، متعلق به کل کشور بوده و ما تلاش می کنیم این امکانات در اختیار همه دانشجویان و علاقه مندان به علوم ورزش کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به مناسبات و همکاری های خوب دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و پژوهشگاه تربیت بدنی، ابراز امیدواری کرد با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود دو مرکز بتوانیم در آینده کمک های ارزنده و شایانی به نسل جوان و آینده ورزش کشور داشته باشیم.

در ادامه این جلسه، دکتر سلمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران در طی چهار روز برگزاری منظم آزمون عملی و میزبانی از جمع کثیری از داوطلبان ساکن استان‌های تهران و البزر، اظهار کرد: تاکنون پژوهشگاه تربیت بدنی دارای تعامل و همکاری‌های مناسبی با دانشکده‌ها/ گروه‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور بوده است، اما قصد داریم این ارتباطات و همکاری‌های ارزشمند، در راستای انجام اقدامات و برنامه‌های مشترک با دانشگاه‌ها، بیش از پیش ادامه پیدا کند. تا با رویکرد تعاملی گسترده‌تر با دانشگاه‌ها، با توان بیشتر و با بهره‌گیری از خرد جمعی، موجبات رشد علمی ورزش کشور را فراهم سازیم.

سپس دکتر سلمان از مراحل مختلف برگزاری آزمون عملی در بخش بانوان، از جمله ثبت‌نام داوطلبان، تحویل کارت آزمون، پخش فیلم راهنمای آزمون در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده، روند برگزاری آزمون در سالن‌های ورزشی شماره 1 و 2 دانشکده  بازدید و با عوامل اجرایی آزمون و داوران، به گفتگو پرداخت.

شایان ذکر است، آزمون عملی رشته علوم ورزشی (شیوه پذیرش با آزمون) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، از صبح روز چهارشنبه 29 تیر ماه 1401 الی 2 مرداد (بخش پسران و دختران) در سراسر کشور در حال برگزاری است. به استثنای حوزه‌ استان آذربایجان شرقی (دانشگاه تبریز) و حوزه استان هرمزگان (دانشگاه هرمزگان) که در تاریخ 7 و 8 مرداد ماه برای پسران و در تاریخ 9 و 10 مرداد برای دختران برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در آزمون عملی، به ویژه آن دسته از داوطلبانی که به دلیل عدم ثبت‌نام، یا انجام ثبت‌نام ناقص و یا غیبت (به جهت ابتلا به بیماری کرونا، آسیب‌دیدگی و غیره)، موفق به شرکت در آزمون عملی نشده ‎اند، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در آزمون مجدد (ویژه جاماندگان از آزمون عملی)، به بخش راهنمای آزمون عملی در سایت «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» به نشانی لینک https://ssrc.ac.ir/fa/page/478 مراجعه نمایند. همچنین، در موارد ضروری می‌توانند با شماره تلفن 02188747632، 02188747793، 02188747884 - داخلی 577 (در ساعات اداری) و یا شماره همراه 09018062981، تماس حاصل نمایند.
 

کلید واژه ها: سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران


نظر شما :