نشست هم‌اندیشی با رؤسای دانشکده‌ها و نمایندگان تام الاختیار دانشگاه‌های برگزارکننده آزمون عملی رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی فرهنگیان برگزار شد

۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸ کد : ۱۱۷۹ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۶۴
نشست هم‌اندیشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با رؤسای دانشکده‌ها/ گروه‌های علوم ورزشی و نمایندگان تام الاختیار دانشگاه‌های برگزار کننده آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی فرهنگیان برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی با رؤسای دانشکده‌ها و نمایندگان تام الاختیار دانشگاه‌های برگزارکننده آزمون عملی رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی فرهنگیان برگزار شد

به گزارش روابط پژوهشگاه تربیت بدنی، در این نشست که روز یکشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات پژوهشگاه تربیت بدنی برگزار شد، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» از مسئولان تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون عملی درخواست کرد تا با نهایت دقت، آزمونی همسان و با شرایط یکسان را برگزار نمایند، تا حقوق داوطلبان در شهرها و استان‌های سراسر کشور، حفظ شده و شرایط برگزاری آزمون برای کلیه افراد، مشابه باشد.

در ادامه این نشست، دکتر حسین زارعیان «مسئول امور حوزه‌ها»، دکتر محمدحسین قربانی «مسئول امور ناظران»، بهشته اقبالی «دبیر اجرایی آزمون»، دکتر مهدی بیاتی «مسئول فنی آزمون» و دکتر هادی روحانی «مسئول بخش جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات» هریک به تفصیل برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند.

سپس دکتر علی کاشی «مدیر اجرایی آزمون عملی»، در خصوص این جلسه در گفتگو با روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، اظهار کرد: در طی این نشست که با حضور دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی» و مشارکت آنلاین رؤسای دانشکده‌ها/ گروه‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی و نمایندگان تام الاختیار دانشگاه‌های برگزارکننده آزمون عملی رشته‌های‌ علوم ورزشی (پذیرش با آزمون) و آموزش تربیت بدنی فرهنگیان، برگزار گردید، مقرر شد با توجه شیوع ویروس کوویدـ19 و پیک جدید بیماری کرونا، این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در 34 حوزه در 29 استان کشور اجرا شود.

وی گفت: با کمک و همکاری بیش از 3000 نفر از نیروهای آموزش دیده و متخصص از جمله اعضای هیأت علمی، اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان کادر اجرایی و داوری آزمون، این رویداد بزرگ با حضور بیش از 50 هزار نفر از داوطلبان و متقاضیان، انجام خواهد شد.

دکتر کاشی ادامه داد: مراحل و ایستگاه‌های آزمون نیز همانند دو سال اخیر، می‌باشد و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و احتمال عدم آمادگی جسمانی مناسب بخشی از داوطلبان ناشی از بیماری، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در برخی مقاطع و به منظور کاهش استرس شرکت‌کنندگان، این آزمون با شرایط داوطلبان تعدیل شده است و شامل 6 ایستگاه «کشش بارفیکس خوابیده در ۲۰ ثانیه»، «دریبل فوتبال»، «دراز و نشست در ۳۰ ثانیه (با توپ)»، «آزمون چابکی - دوی ۴ در ۹ متر (با کیسه‌های شنی)»، «پرتاب توپ طبی (با ۲ دست)» و «دوی ۲۵۰ متر برای آقایان و دوی ۱۵۰ متر برای بانوان» می‌باشد.

وی افزود: آزمون عملی در تاریخ 29 و 30 تیر برای آقایان و تاریخ 31 تیر الی 2 مرداد ماه (بانوان) در سراسر کشور، به استثنای حوزه‌‌های تبریز و هرمزگان (در تاریخ 7 الی 10 مرداد ماه)، برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در آزمون عملی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به بخش راهنمای آزمون عملی در سایت «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» به نشانی لینک https://ssrc.ac.ir/fa/page/478 مراجعه نمایند. همچنین، در موارد ضروری می‌توانند با شماره تلفن 02188747632، 02188747793، 02188747884 - داخلی 577 (در ساعات اداری) و یا شماره همراه 09018062981، تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی آزمون عملی رشته علوم ورزشی


نظر شما :