دوشنبه ۲۰ تیرماه (شرکت آزاد و رایگان)

برگزاری کارگاه بین‌المللی آسیب‌شناسی رد مقالات محققان داخلی در ژورنال‌های خارجی

۱۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۰ کد : ۱۱۴۳ اخبار و رویدادها دفتر همکاری های بین الملل
تعداد بازدید:۱۳۸۹
کارگاه بین‌المللی «آسیب‌شناسی رد مقالات محققان داخلی در ژورنال‌های خارجی»، توسط «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و با همکاری «دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان»، در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱، به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد.
برگزاری کارگاه بین‌المللی آسیب‌شناسی رد مقالات محققان داخلی در ژورنال‌های خارجی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با توجه به اینکه درصد عدم تأئید مقالات ارائه شده از سوی اساتید و پژوهشگران ایرانی در نشریات معتبر علمی در سطح بین‌المللی، بالا می‌باشد، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دفتر امور بین‌الملل پژوهشگاه تربیت‌بدنی، وبینار «آسیب‌شناسی رد مقالات محققان داخلی در ژورنال‌های خارجی»، با هدف آشنایی با چگونگی تدوین مقالات به منظور افزایش پذیرش مقالات ارسالی و ارائه راهکارهای کاربردی، در روز دوشنبه 20 تیرماه 1401 از ساعت 13 الی 16، به زبان انگلیسی (همراه با ترجمه شفاهی خلاصه‌‌ای از مطالب ارائه شده به زبان فارسی)، برگزار می‌شود.

سخنران اصلی کارگاه «پروفسور تیم مایر» می‌باشد و این وبینار با هدف ملاقات، گفتگو و ارائه نقطه نظرات ایشان، به عنوان سردبیر نشریه علم و پزشکی در ورزش/ Journal of Science and Medicine in Sport (JSAMS)، استاد دانشگاه سارلند، پزشک تیم ملی فوتبال آلمان و همچنین سردبیر نشریه معتبر علم و پزشکی در فوتبال/ Science and Medicine in Football، ارائه می‌شود.

گفتنی است، نشریه «علم و پزشکی در ورزش» از نشریات بسیار معتبر علمی در سطح بین‌المللی است، که دارای ضریب تأثیر 5 ساله 5.237 و از جمله نشریات طبقه‌بندی شده در چارک اول Q1 (لیست شده در JCR) می‌باشد.

محتوای کارگاه، به شرح زیر می‌باشد:

  • Introduction of journal, organization behind it (Sports Medicine Australia), publisher (Elsevier) and myself
  • Profile of JSAMS: existing structure of the journal, focus of publications (aims & scope), future targets; current success rate of manuscripts from Iran
  • Editorial Board of JSAMS and usual workflow
  • How to choose the right journal for my manuscript?
  • How to prepare a manuscript to maximize chances of acceptance? How to revise a manuscript properly?
  • Online vs. print publication; open access vs. subscribers only
  • Formal requirements of studies to be potentially acceptable for international journals

قابل توجه است، شرکت در این وبینار برای عموم افراد آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://session.ssrc.ac.ir/meet_the_editor به صورت مهمان (برنامه ادوبی کانکت) در این کارگاه شرکت نمایند.

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ولی عصر رفسنجان مقاله بین المللی نشریات بین المللی مقاله علمی بین المللی نشریات علمی خارجی نشریه علمی ارسال مقاله مقاله علوم ورزشی


نظر شما :