در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ تیر ماه

حضور فعال پژوهشگاه تربیت‌بدنی در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰ کد : ۱۱۳۵ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۱۱
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران (اسپورتکس ۱۴۰۱) مشارکتی فعال دارد.
حضور فعال پژوهشگاه تربیت‌بدنی در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، بیست و یکمین دوره این نمایشگاه در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و پژوهشگاه تربیت‌بدنی به‌ عنوان مرجع علمی ورزش کشور، در این رویداد بزرگ، حضوری فعال دارد.

بر اساس این گزارش، در طی ایام برگزاری نمایشگاه، برخی از محصولات و خدمات استارت‌آپ‌های مورد حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه، از جمله: «دستگاه توپ شوت کن فوتبال» ، «سامانه بامربی (سامانه جستجوی مربی در سراسر کشور)» و «کیسه بوکس چند بعدی» ارائه خواهند شد.

انجام تست پایش سلامت و تندرستی (با استفاده از دستگاه آنالیز ترکیب بدن) با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی، به همراه مشاوره و تفسیر نتایج تست هریک از آزمون‌دهندگان، از دیگر خدماتی است که در غرفه پژوهشگاه، ارائه می‌شود. قابل توجه است، به تمامی افرادی که در تست پایش سلامت شرکت نمایند، کارت تخفیف 30 درصدی (دائمی) تعلق خواهد گرفت، دارندگان این کارت می‌توانند در هنگام مراجعه حضوری به پژوهشگاه، از تخفیف ویژه برای دریافت کلیه خدمات مرکز تخصصی مشاوره ورزشی پژوهشگاه و انجام تست‌های تندرستی، بهره‌مند شوند.

از دیگر خدمات پژوهشگاه، عرضه تمامی کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت‌ بدنی با تخفیف ۱۰ درصدی است که از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ تیرماه، «ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه» و از تاریخ ۱۴ الی ۲۲ تیرماه «ویژه سفارش تلفنی» به دوست داران کتب ورزشی ارائه می‌شود.

تماس تلفنی: شماره تلفن 02188747836 و 02188747793 داخلی 200

بدین وسیله، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از اساتید دانشگاه و دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی، ورزشکاران، مربیان و کلیه علاقه‌مندان و تلاشگران حوزه‌ ورزش، جهت بازدید از غرفه خود دعوت به عمل می‌آورد.

مکان برگزاری: تهران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 7، غرفه 15

تاریخ برگزاری: 14 الی 17 تیرماه 1401 (روزهای سه‌شنبه الی جمعه)

ساعات بازدید: از ساعت 8:00 الی 15:00 (بازدید برای عموم افراد، آزاد است)

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس دقیق، مشاهده لوکیشن و راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تهران، به سایت نمایشگاه به نشانی زیر مراجعه نمایند.

https://www.iranfair.com/?&siteid=1&pageid=676
 

کلید واژه ها: نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :