جلسه مصاحبه متقاضیان پسادکتری پژوهشگاه تربیت بدنی، برگزار شد

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸ کد : ۱۰۷۹ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۸۳
جلسه مصاحبه متقاضیان پسادکتری «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، در حوزه‌های «ورزش سالمندان»، «ورزش معلولین» و «استعدادیابی ورزش»، در ماه جاری برگزار شد.
جلسه مصاحبه متقاضیان پسادکتری پژوهشگاه تربیت بدنی، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، این نشست، با حضور دکتر علی شریف‌نژاد «رئیس پژوهشگاه» و دکتر علی کاشی «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی»، با تمرکز بر 3 حوزه مطالعاتی «ورزش سالمندان»، «ورزش معلولین» و «استعدادیابی ورزش» و با مشارکت منتخبی از متقاضیان در گرایش‌های روان‌شناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی، جامعه‌شناسی ورزشی، مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، به صورت حضوری در محل سالن کنفرانس پژوهشگاه تربیت بدنی و مشارکت آنلاین تنی چند از مدعوین، برگزار شد.

در طی این جلسه، ضمن ارائه توضیحات مربوطه و معرفی هریک از پروپوزال‌های ارائه شده از سوی متقاضیان مدعو، اعضای هیأت داوران با تأکید بر ضرورت و اهمیت انجام پروژه‌های پسادکتری به صورت مؤثر و کاربردی، رهنمودهای لازم را به داوطلبان، جهت ارتقا و تقویت پروژه خود، ارائه کردند.

گفتنی است، در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور و همچنین در جهت پیشبرد اهداف و مأموریت‌های پژوهشگاه و الویت‌ها و نیازهای پژوهشی جامعه ورزش کشور، پژوهشگاه تربیت بدنی در نظر دارد، با اجرای پروژه‌های پسادکتری در حوزه‎‌های نامبرده، نسبت به انجام مطالعات تخصصی، اقدام نماید.

شایان ذکر است، دکتر هادی روحانی «مسئول پژوهشکده علوم زیستی در ورزش پژوهشگاه تربیت بدنی»، دکتر محسن اسمعیلی «سرپرست پژوهشکده ورزش و جامعه»، دکتر امین غلامی «سرپرست پژوهشکده فناوری‌های ورزشی»، دکتر امیرحسین براتی «دانشیار گروه بازتوانی و تندرستی در ورزش دانشگاه شهید بهشتی تهران» و دکتر بهنام نقی‌پور «مسئول پروژه‌های پسادکتری پژوهشگاه تربیت بدنی»، از دیگر حاضران در این نشست، بودند.

کلید واژه ها: پسادکتری دکتری تربیت بدنی ورزش سالمندان ورزش معلولین استعدادیابی ورزشی روانشناسی ورزشی بیومکانیک ورزشی فیزیولوژی ورزشی آسیب شناسی ورزشی جامعه شناسی ورزشی مدیریت ورزشی رفتار حرکتی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :