امکان خرید حضوری و آنلاین از سراسر کشور (۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه)

حضور فعال انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۹ کد : ۱۰۰۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۹۸
انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در «سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» همزمان در بخش حضوری و مجازی، در تاریخ ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، مشارکت دارد.
حضور فعال انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۴۰۱ به صورت حضوری و همچنین با امکان خرید آنلاین، به مدت ۱۱ روز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» نیز همچون دوره‌های گذشته، مشارکتی فعال در این نمایشگاه خواهد داشت و تمامی آثار منتشر شده، با تخفیف ویژه به دوست‌داران کتب ورزشی در سراسر کشور، ارائه می‌شود.

خرید حضوری

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از تخفیف 15 درصدی کتب، در ایام برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری به محل غرفه انتشارات پژوهشگاه به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان میرعماد، مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سالن کتب دانشگاهی، غرفه شماره 165 (غرفه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) از تاریخ 21 الی 31 اردیبهشت ماه، از ساعت 10:00 الی 20:00 مراجعه نمایند.

قابل توجه است، به دلیل مقررات فروش حضوری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، صرفاً کتب چاپ سال 1397 به بعد، عرضه می‌گردد.

خرید آنلاین

جهت خرید کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی (چاپ سال‌های ۱۳۹۱ الی ۱۴۰۰) به صورت غیرحضوری نیز می‌بایست، به آدرس لینک https://b2n.ir/n79444 مراجعه و یا اینجا را کلیک نمایید. همچنین، سفارش خرید در این نمایشگاه در تاریخ ۲۱ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه، به صورت 24 ساعته امکان پذیر و ملاک قیمت کتاب، مبلغ درج شده در سبد خرید، (پس از اعمال ۱۰ درصد تخفیف) است.

دریافت بن کتاب (ویژه خرید آنلاین)

جهت خرید بن کتاب (ویژه دانشجویان، طلاب، اساتید دانشگاه و اعضای هیأت علمی)، ضروری است به سامانه بن کتاب به نشانی https://bon.tibf.ir مراجعه و بن های دریافتی، صرفا جهت خرید آنلاین و غیرحضوری، قابل استفاده می‌باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مجازی کتب نمایشگاه، نحوه ارسال آثار و ... به سایت نمایشگاه مجازی مراجعه و یا با شماره تلفن 02191009898 تماس حاصل نمایند.

 

دانلود فایل PDF  لیست کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نمایشگاه بین‌المللی کتاب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :