همزمان با سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

برگزیدگان پنجمین دوره جایزه بین‌المللی پژوهشگر برتر جوان معرفی شدند

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۴ کد : ۹۳۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۳۷
برگزیدگان پنجمین دوره جایزه بین‌المللی پژوهشگر برتر جوان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، همزمان با پایان یافتن سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، علاوه بر معرفی ارائه‌دهندگان مقالات برتر در بخش سخنرانی و پوستر در 10 محور، برگزیدگان «جایزه بین‌المللی پژوهشگر برتر جوان (ویژه پژوهشگران زیر 35 سال)» نیز معرفی و شناخته شدند.

بر این اساس، پس از بررسی‌های انجام‌ شده از سوی داوران بخش «جایزه پژوهشگر برتر جوان»، دانیلو بوندی از کشور ایتالیا، موفق به کسب رتبه «اول»، مجید مردانیان قهفرخی «رتبه دوم» و بهروز بقایی و سمیرا رستمی به ‌صورت مشترک «رتبه سوم» را به خود اختصاص دادند.

این مسابقه با هدف ایجاد انگیزه و کمک به تقویت روحیه پژوهشگری در قشر جوان دانشگاهی و استعدادیابی در زمینه پژوهش‌های حوزه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی (مباحث فناوری، کاربردی و تحقیقات بالینی)، هم‌زمان با برگزاری همایش سیزدهم، برگزار شد.

شایان‌ ذکر است، سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، با شعار «فعالیت بدنی و عصر مدرن»، با مشارکت جمع زیادی از اساتید برجسته و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی، به عنوان بزرگ‌ترین همایش سالانه علوم ورزشی ایران، در تاریخ 16 الی 19 اسفند ماه 1400، به‌ صورت مجازی و غیرحضوری برگزار شد.


نظر شما :