با مشارکت خوب علاقه‌مندان

پنل علمی تخصصی فدراسیون شنا در سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی برگزار شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۷ کد : ۹۳۳ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۶۶
پنل علمی تخصصی فدراسیون شنا در سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پنل علمی تخصصی فدراسیون شنا به‌عنوان یکی از پنل های سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با مشارکت مجازی بیش از ۱۶۰ نفر از علاقه‌مندان امروز سه‌شنبه 17 اسفندماه 1400 با حضور اعضای هیات رئیسه پنل در محل فدراسیون شنا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر علی خورجهانی سرپرست کمیته پژوهش فدراسیون و مدیر پنل به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اهداف برگزاری پنل پرداخت و همچنین پیام ارسالی دکتر محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا را به شرکت‌کنندگان ارائه کرد.

در ادامه دکتر سارا کشکر دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی به‌عنوان سخنران اصلی مطالب کاربردی باعنوان “چالش‌ها و راهبردهای توسعه همگانی شنا” ارائه کرد و پس‌ از آن سخنرانی مقالات پذیرفته‌شده برای این پنل ارائه شد و در بخش بعدی اعضای هیات رئیسه به بیان نقطه نظرات خود درباره مقالات ارائه‌شده پرداختند.

در پایان دکتر علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، ضمن تمجید فعالیت‌های علمی انجام‌شده توسط کمیته پژوهش فدراسیون شنا، به ارائه رویکرد همکاری محور پژوهشگاه برای انجام فعالیت‌های علمی مشترک بیشتر به فدراسیون اشاره کرد. در بخش انتهایی این نشست نیز، جمع‌بندی پنل توسط دکتر حسین زارعیان دبیر کل همایش و دکتر خور جهانی مدیر پنل انجام شد.


نظر شما :