برگزاری وبینار نیمرخ روانشناختی ورزشکاران نخبه با رویکرد استعدادیابی

۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۸ کد : ۸۵۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۰۸
وبینار مجازی نیمرخ روانشناختی ورزشکاران نخبه با رویکرد استعدادیابی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار می‌شود
برگزاری وبینار نیمرخ روانشناختی ورزشکاران نخبه با رویکرد استعدادیابی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، وبینار مجازی نیمرخ روانشناختی ورزشکاران نخبه با رویکرد استعدادیابی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی روز چهارشنبه 5 آبان ماه از ساعت 14 الی 16 به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این وبینار مباحثی همچون: تعاریف و اهمیت استعدادیابی در ورزش، مطالعات روانشناختی در استعدادیابی در ورزش، الگوهای روانشناختی در روانشناسی ورزش توسط پروفسور محمدتقی اقدسی، استاد تمام رشته رفتار حرکتی دانشگاه تبریز و دکتر شهرام نظر پوری پسادکتری استعدادیابی ورزشی پژوهشگاه ارائه می‌شود.

شایان‌ذکر است، ازآنجایی‌که بحث استعدادیابی ورزشی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که توجه محافل علمی و ورزشی را برانگیخته است و همچنین بسیاری از شهروندان و خانواده‌ها بدون آنکه شناختی از قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای فرزندان خود داشته باشند، اقدام به سرمایه‌گذاری‌های فراوان مالی درزمینه شکوفایی ورزشی کودکان خود می‌کنند، استعدادیابی ورزشی به دنبال آن است که با شناسایی استعدادهای روانشناختی و فیزیولوژیکی و سایر شاخص‌های علمی به کمک خانواده‌ها و جامعه آمده و راه رسیدن به مدارج بالای ورزشی و شکوفا شدن استعدادهای نهفته ورزشی را در بالاترین سطح خود نشان دهد.

حضور در این وبینار از طریق لینک https://session.ssrc.ac.ir/estedad-yabi با استفاده از (نرم‌افزار ادوبی کانکت) برای عموم آزاد و رایگان بوده فقط در صورت نیاز به صدور گواهی هزینه دریافت می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۷۹۳ داخلی ۴۱۹ و شماره همراه ۰۹۳۹۴۰۳۱۵۸۶ تماس حاصل نموده و برای ثبت‌نام اینجا کلیک نمایند.

کلید واژه ها: وبینار مجازی نیمرخ روانشناختی استعدادیابی در ورزش پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :