به‌منظور ایجاد فضای همکاری مشترک آموزشی و‌ پژوهشی؛

تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید بهشتی، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین منعقد شد

۰۹ مهر ۱۴۰۰ | ۰۰:۴۱ کد : ۸۴۰ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۱۱
تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید بهشتی، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین منعقد شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به نقل از دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی،همزمان با افتتاح مرکز پژوهشی ورزش معلولین در تاریخ 6 مهرماه ، مراسم  انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید بهشتی، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین در سالن شهید شهریاری برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر سجاد احمدی زاد رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی با اشاره به نمونه های خارجی موفق در این زمینه به تشریح اهداف و چشم انداز ها و ضرورت ایجاد مرکز پرداخت.

 سپس دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در بیاناتی به اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، طرح های پژوهشی هدفمند و ضرورت اجرای تفاهم نامه ها تاکید کردند.در ادامه این مراسم، دکترعلی شریف نژاد، رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به لزوم استفاده از فناوری های جدید و ضرورت پژوهش تخصصی در حیطه  ورزش معلولین اشاره کرد. 

به دنبال آن محمود خسروی وفا رئیس کمیته ی ملی پارالمپیک طی سخنانی با بیان دستاورها و تشریح اهداف و چشم انداز های کمیته ملی پارا‌‌‌المپیک به نقش این مرکز در تقویت ورزش قهرمانی معلولین اشاره کرد.سپس دکترسید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به ارتباط تنگاتنگی که علوم ورزشی و ورزش سلامت جامعه و ورزش قهرمانی با هم دارندمطالبی ارائه کرد.

 در ادامه  جلسه دکتر فارسی معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در توضیحاتی به نقش روان شناسی و مسائل ذهنی در پیشبرد اهداف ورزش قهرمانی پرداخت. در بخش پایانی دکتر شکری در رابطه با اهمیت ارتباط پژوهش و صنعت و استفاده از علوم ورزشی در جامعه به ایاد سخن پرداخت.

در انتهای جلسه، تفاهم نامه های همکاری دوجانبه بین دانشگاه شهید بهشتی با پژوهشگاه تربیت بدنی، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازین و معلولین و هم چنین یک تفاهم نامه  همکاری  چهارجانبه، برای حمایت علمی و معنوی از مرکز پژوهشی ورزشی معلولین امضاء شد.

 به منظور اجرایی شدن هرچه بهتر این تفاهم نامه ها کمیته اجرایی متشکل از دکتر جعفری و دکتر براتی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر کاشی معاون پژوهشی پژوهشگاه تربیت بدنی، دکتر محمودخانی دبیر آکادمی کمیته پاراالمپیک و مهندس حمیدی دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین تشکیل شد.
 

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری مرکز پژوهشی ورزش معلولین دانشکده علوم ورزشی و تندرستی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :