زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی اعلام شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۰ کد : ۸۱۵ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۶۴۱۹
سازمان سنجش آموزش کشوربا انتشار اطلاعیه ای زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها ، موسسات آموزش عالی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰را اعلام کرد
زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه مورخ 1400/05/06 در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسری سال  1400،  به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1400 می رساند، که همه متقاضیان می بایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه قبلی (اطلاعیه مورخ 1400/05/06) و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه نمایند. با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی ذیل مشخص گردیده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.
لازم به توضیح است متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی می بایست به درگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir  مراجعه نمایند.

جهت دریافت فایل فهرست حوزه ها و برنامه زمانی مراجعه متقاضیان برای آزمون عملی رشته علوم ورزشی در آزمون سراسری سال 1400 در قالب PDF اینجا کلیک نمایید.

[شایان ذکر است، زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت بدنی،  روز های سه شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ شهریور ماه 1400 برای آقایان و روز های پنج شنبه  و جمعه ۱۱و 12 شهریور ماه برای بانوان و در برخی حوزه ها شنبه 13 شهریور ماه برگزار خواهد شد.]

کلید واژه ها: زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی


نظر شما :