نشست رئیس پژوهشگاه علوم ورزشی با اعضای فراکسیون راهبردی و ورزش مجلس

۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲ کد : ۶۳۸ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۱۵
دکتر علی شریف نژاد در نشست مشترک فراکسیون راهبردی و ورزش مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
نشست رئیس پژوهشگاه علوم ورزشی با اعضای فراکسیون راهبردی و ورزش مجلس

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، نشست مشترک فراکسیون راهبردی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس، دکتر علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه علوم ورزشی، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و سایر اعضا برگزار شد.

رئیس پژوهشگاه علوم ورزشی ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات پژوهشگاه علوم ورزشی در ارتباط با لزوم حمایت و توجه بیشتر به بحث فناوری‌های ورزشی، اهمیت فناوری‌های ورزشی در مسائل ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای و توجه به بحث اشتغال در ورزش و حمایت از اقشار مختلفی که در حوزه‌های متفاوت ورزشی فعالیت می‌کنند و ایجاد شغل‌های جدید سخنانی ایراد کرد.

رئیس پژوهشگاه در رحمایت از پژوهش‌ها و تحقیقات یونیک و دسته اولی که در حوزه پژوهشی و تحقیقات کاربردی که در حوزه پژوهش علوم ورزشی در حال انجام است اشاره و بر توجه و حمایت این پژوهش‌ها و تحقیقات تأکید نمود. وی همچنین با ارائه مشکلات حوزه‌ پژوهش و سلامت خواستار توجه مجلس به این مسائل شد.

نمایندگان حاضر در این نشست نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد موارد مطروحه در این نشست از جانب محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس برای لحاظ در برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه و بودجه 1400 نیز پیگیری شود.

اعضای فراکسیون راهبردی و ورزش مجلس شورای اسلامی همچنین اقدامات انجام‌شده در ۱۷ ماه گذشته توسط فدراسیون کشتی را مثبت ارزیابی کرده و چند تن از نمایندگان نیز حضور رئیس فدراسیون کشتی به‌منظور بررسی کشتی در استان‌ها را اقدامی اثرگذار و خوب دانستند.

در پایان این نشست نیز خانواده شهید حامد جوانی از شهدای مدافع حرم، لوح تقدیری برای قدردانی از علیرضا دبیر ارسال کرده بودند که از وی به دلیل ترویج عملی نماز اول وقت تقدیر به عمل آمد.
 

کلید واژه ها: نشست فراکسیون راهبردی ورزش مجلس شورای اسلامی رئیس پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :