کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت برگزار می‌شود

۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۳ کد : ۵۶۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۹۶
کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت، ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود
کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت  برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی به نقل از دانشگاه ایلام، کنفرانس ملی " تازه‌های علوم ورزشی و سلامت" باهدف رشد و توسعه دانش تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، توسط دانشگاه ایلام و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان  این استان در تاریخ 19 لغایت 20 آذرماه 99 به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

ازجمله محورهای این همایش می‌توان به مواردی همچون: فیزیولوژی و تغذیه ورزشی،مدیریت ورزشی،آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی،بیومکانیک ، مهندسی و فناوری ورزشی،رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی اشاره کرد.

در این کنفرانس که دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و بخش خصوصی همکاری دارند، بر جنبه‌های کاربردی و راهبردی و توسعه‌ای علوم ورزشی تأکید شده است.

بر اساس این گزارش، از تمامی  استادان ، پژوهشگران، مربیان و دانشگاهیان دعوت شده است تا با ارسال مقاله و شرکت در این کنفرانس با تبادل یافته‌های پژوهشی و کاربردی خود موجب پرباری و اثربخشی کنفرانس در راستای اهداف آن باشند.

آخرین‌مهلت ارسال مقاله برای این کنفرانس 30 آبان ماه  و آخرین فرصت جهت ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزشی 13 آذرماه 99 خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام در این کنفرانس به وب‌سایت کنفرانس به نشانی : http://ncsshi.ilam.ac.ir/fa مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 09302944215 تماس حاصل نمایند.
 

پوستر کنفرانس

کلید واژه ها: کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت دانشگاه ایلام


نظر شما :