هادی بشیریان با کسب ۲۶ رای، رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران شد

۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۲ کد : ۴۸۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۷۹
با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به ریاست وزیر علوم، هادی بشیریان به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.
هادی بشیریان با کسب ۲۶ رای، رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی برای انتخاب رییس این فدراسیون صبح امروز شنبه ۵ مهر ماه به ریاست دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری در سالن اجتماعات این وزارت خانه برگزار شد و در پایان این مجمع، هادی بشیریان با کسب ۲۶رای از مجموع ۴۹ رای به عنوان ریاست فدراسیون ورزش های دانشگاهی برای ۴ سال آینده انتخاب شد.
همچنین داود حومنیان ۲ رای، محمد پورکیانی ۱۵ رای و جمشید همتی ۶ رایی را در این مجمع کسب کردند.
براساس این گزارش، پیش از آغاز رای گیری ، نصیرزاده و شهلایی از ادامه حضور در انتخابات انصراف دادند.
دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و ریاست سازمان امور دانشجویان و دکتر علیزاده مدیرکل تربیت بدنی این سازمان، دکتر عبد الحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و امور جوانان و خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک نیز در این مجمع حضور داشتند.
فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی از سال 1384 آغاز به کار کرده و امروز سومین مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون برگزارشد.
گفتنی است: پیش از این دکتر مهرزاد حمیدی و دکتر محمد رضا دهخدا ریاست این فدراسیون را بر عهده داشتند.


بشیریان: باید برای یونیورسیاد برنامه داشته باشیم و زمان را از دست ندهیم

هادی بشیریان در پایان مجمع انتخابات فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی اظهار داشت: اولویت ما در شرایط کرونا این است که با برنامه ریزی سلامت دانشجویان حاصل شود. اقبال به ورزش الکترونیکی در این روزها زیاد است و یک نفر از آقایان در مسابقات فیزو دوم شد و نماینده دیگر ما در رده هفتم ایستاد. مسابقات آنلاین تکواندو و شطرنج نیز برگزار شدند و همچنین رقابتهای کاتا.
وی افزود: دستورالعملهایی برای ورزش در خانه داریم و اگر شرایط مطلوب باشد، اولین کار ما این است که مسابقات انتخابی برگزار شود. باید برای یونیورسیاد برنامه داشته باشیم و زمان را از دست ندهیم.
رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی عنوان کرد: اعتقاد دارم به ورزش زنان باید توجه شود 60 درصد دانشجویان دختر هستند و پیگیر هستیم تا دانشگاه ها به این مسئله اهمیت دهند.
بشیریان گفت: برای حضور در مسابقات و فعالیت های فدراسیون تمرکززدایی میکنیم و باید این اعتماد را به هیئت ها داشته باشیم. هر هیئت از فدراسیون قویتر است و پنج مدیر و دانشگاه در اختیار دارد و باید برخی امور و اعزام ها به آنها سپرده شود. ما هم کمک میکنیم تا دنبال اسپانسر و اعتبار از دانشگاه باشند.
وی درباره برنامه ریزی برای کسب میزبانی های بین المللی گفت: در بحث میزبانی واقعیت این است که ما نمیتوانیم به لحاظ محدودیتها میزبانی داشته باشیم، البته رایزنی میکنیم.
بشیریان گفت من برای عضویت در کمیته توسعه ورزش دانشگاهی فیزو نیز انتخاب شده ام،کل برنامه های فیزو از یونیورسیاد، مسابقات جهانی و برنامه های 10 ساله در این کمیته تدوین میشود. به نظر میرسد در آینده نزدیک در فیزو برای مسائل فنی انتخاباتی برگزار میشود که میتوان از عضویت در این کمیته بهره برد.

کلید واژه ها: مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی هادی بشیریان


نظر شما :