تکلیف دروس عملی واحد تربیت بدنی و علوم ورزشی مشخص می‌شود

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲ کد : ۳۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۳۹۰
معاون پژوهشی پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی از برگزاری نشست شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور در مدریت دروس عملی تربیت بدنی خبرداد و گفت: امروز درخصوص چگونگی برگزار شدن دروس عملی واحد تربیت بدنی و علوم ورزشی تصمیم‌گیری می‌شود.
تکلیف دروس عملی واحد تربیت بدنی و علوم ورزشی مشخص می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی، دکترعلی کاشی معاون پژوهشی پژوهشگاه ، با اشاره به برگزاری یازدهمین نشست شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور به صورت آنلاین توسط پژوهشگاه تربیت بدنی اظهار کرد: با توجه به وضعیت خاص کشور و مواجهه با بحران کرونا، این نشست به صورت آنلاین  با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نشست، دکترعلی شریف نژاد سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی، دکتر محمد حسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و رئیس کارگروه برنامه‌ریزی و گسترش علوم ورزشی از طرف وزارت علوم و نمایندگان ۵۰ دانشکده تربیت بدنی و گروه علوم ورزشی دانشگاه‌های بزرگ کشورحضور دارند.
معاون پژوهشی پژوهشگاه عنوان کرد: مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرست پژوهشگاه و رئیس کارگروه برنامه‌ریزی و گسترش علوم ورزشی از طرف وزارت علوم در این نشست قصد دارند با شنیدن پیشنهادات دانشگاه‌ها جهت بهره بیشتر از همه ظرفیت‌های ملی در شرایط بحران بیماری کرونا تصمیم‌گیری کنند.
دکترکاشی درخصوص علت برگزاری این نشست بیان کرد: در این نشست با هم‌فکری تمامی دانشگاه‌ها و گروه‌ها و پژوهشگاه با دفتر گسترش برنامه‌ریزی و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم در خصوص شیوه مدیریت دروس عملی رشته تربیت بدنی در مواجهه با بحران کرونا بحث خواهیم کرد.
وی ادامه داد: بسیاری از دانشجویان ما دروس تربیت بدنی عمومی ۱ و ۲ را در ترم جاری برداشته‌اند که امروز در خصوص آن تصمیم گیری می‌شود.
معاون پژوهشی پژوهشگاه یادآور شد: بخشی از دروس تربیت‌بدنی و علوم ورزشی   عملی است و باتوجه به اینکه دانشجویان نمی‌توانند در دانشگاه حاضر شوند؛ امروز در خصوص چگونگی برگزاری این دروس و رفتار دانشگاه با این دانشجویان تبادل نظر می‌شود تا این دانشجویان متضرر نشوند و بتوانند ترم خود را به پایان برسانند.
وی با بیان اینکه نشست امروز نقش مشورتی دارد؛ گفت:  امروز تصمیمات خوبی را خواهیم گرفت و به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد که بر اساس این تصمیمات اتخاذ شده و پیشنهادات این شورا، دانشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

کلید واژه ها: دروس عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی نشست شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور پژوهشگاه تربیت بدنی


نظر شما :