زمان و فرمت ارائه مقاله به‌صورت سخنرانی در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی اعلام شد

۰۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۶ کد : ۲۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۳۵
از سوی دبیر خانه همایش زمان و فرمت ارائه مقاله به‌صورت سخنرانی در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی اعلام شد
زمان  و فرمت ارائه مقاله به‌صورت سخنرانی در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، شرکت‌کنندگان جهت ارائه مقاله به‌صورت سخنرانی در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، می‌بایست یک فایل پاورپوینت مطابق با فرمت فایل الگو در سایت همایش تنظیم نموده و تا روز شنبه 10 اسفندماه ارسال نمایند...
مدت‌زمان ارائه سخنرانی 7 دقیقه و 3 دقیقه جهت پرسش و پاسخ در نظر گرفته‌شده است. ارائه به‌صورت پاورپوینت با متن انگلیسی است و سخنرانی می‌تواند به زبان فارسی یا انگلیسی باشد. تعداد اسلایدها محدود به 8 اسلاید و مطابق با فرمت پیوست می‌باشد. مدیریت زمان توسط ارائه‌دهنده و پرداختن به‌تمامی بخش‌های مندرج در اسلاید الگو، الزامی است و در ارزیابی و انتخاب سخنران برتر اثرگذار است.
نکته کلیدی: در ارائه سخنرانی‌ها می‌بایست از فرمت مقاله، پایان‌نامه و رساله اجتناب نموده و محتوای علمی موردنظر در کار پژوهشی را به‌عنوان یک سخنرانی علمی و کاربردی بیان داشت. ذکر توضیحاتی همچون سؤالات و فرضیات تحقیق، جزئیات روش تحقیق و نتایج آماری در حد مقدور ساده و محدود گردد.
در تهیه پاورپوینت لازم است به موارد زیر توجه گردد:
1-     متن پاورپوینت الزاماً به زبانی انگلیسی باشد.
2-     اسلایدهای پاورپوینت مطابق با اسلاید الگو، در پنج بخش Introduction، Methodology، Results، Discussion and Conclusion، Applications and Executive Suggestions تنظیم گردد.
3-     در تهیه اسلایدها از عناوین و جملات کوتاه و خوانا، نمودارها و جداول کاربردی استفاده شود.
4-     ازآنجایی‌که بخشی از مخاطبین از حوزه‌های اجرایی ورزش کشور می‌باشند، تأکید بر بیان نکات و نتایج کاربردی و اجرایی است.
5-     پاورپوینت حداکثر در قالب 8 اسلاید تنظیم گردد.
6-     مدت‌زمان سخنرانی حداکثر 7 دقیقه است.  
7-     پاورپوینت سخنرانی می‌بایست تا 10 اسفند در اختیار مدیر پنل قرار گیرد (که با شما تماس خواهند گرفت).

دانلود اسلاید الگوی سخنرانی


شایان‌ذکر است، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با شعار "توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال" در تاریخ 14 و 15 اسفند سال جاری، توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش اینجا کلیک نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های: 88747884-88747632 داخلی 220 دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند

 

کلید واژه ها: ارائه مقاله به‌صورت سخنرانی دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی


نظر شما :