پیشنهاد سخنرانی ویژه به اعضاء هیئت علمی و متخصصین حوزه علوم ورزشی

۰۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۵ کد : ۲۴۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۹۰
کمیته علمی دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی از فراخوان پیشنهاد سخنرانی ویژه اعضاء هیئت علمی و متخصصین حوزه علوم ورزشی خبر داد
پیشنهاد سخنرانی ویژه به اعضاء هیئت علمی و متخصصین حوزه علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، اعضاء هیئت‌علمی، متخصصان و پژوهشگران برتر حوزه علوم ورزشی می‌توانند پیشنهادات علمی خود را به‌منظور تکمیل برنامه‌های علمی دوازدهمین همایش علوم ورزشی برای ارائه سخنرانی به کمیته علمی این همایش ارسال نمایند.
بر اساس این گزارش اعضاء هیئت‌علمی و متخصصین حوزه علوم ورزشی که تمایل به ارائه سخنرانی ویژه در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی داشته باشد، می‌بایست رزومه و موضوع سخنرانی پیشنهادی خود را تا 15 دی‌ ماه از طریق پست الکترونیک به نشانی: elmi.12conf@gmail.com ارسال نمایند.
پس از بررسی پیشنهادات مرتبط با هر محور همایش، کمیته علمی همایش تا تاریخ 15/11/1398 بهترین پیشنهادات در هر محور را انتخاب و اعلام می‌نماید تا سخنرانان به مدت 15 دقیقه در پنل مربوطه در همایش سخنرانی خود را ارائه نمایند. هر محور همایش می‌تواند حداکثر سه سخنران ویژه داشته باشد.
معیارهای انتخاب سخنران ویژه:
 
سخنران پیشنهادی باید دارای صلاحیت‌های زیر باشد:
1 عضویت هیئت‌علمی دریکی از دانشگاه‌های دولتی و آزاد کشور در رشته‌های مرتبط با محورهای همایش
 2. دارا بودن حداقل 5 عنوان طرح، مقاله و یا کتاب در موضوع پیشنهاد سخنرانی
 3. اساتید دارای رتبه علمی استاد یا دانشیار (و استادیاران باسابقه خدمت بیش از سه سال که دارای برجستگی علمی بارز در یک موضوع مشخص باشند) در اولویت می‌باشند
 4.  موضوع پیشنهادی سخنرانی می‌بایست مرتبط با یکی از محورهای اصلی همایش باشد
 5. موضوع موردنظر می‌بایست موردعلاقه متخصصین حوزه علوم ورزشی، موردنیاز جامعه بوده و یا دارای کاربرد روشنی برای استفاده در ورزش کشور باشد
 
 
مزایای سخنرانی ویژه:
 
1-   پس از همایش فایل کامل مقاله  ارائه‌شده در سایت همایش بارگذاری شده و  به آن شناسه DOI تعلق می‌گیرد و افراد ارائه‌دهنده این نوع سخنرانی از امتیاز ارائه مقاله کامل در همایش بین‌المللی بهره‌مند‌می شوند.
 2-   ثبت‌نام سخنرانان ویژه اول در هر گرایش (بر اساس امتیاز کسب‌شده توسط کمیته علمی همایش) به‌صورت رایگان  انجام خواهد گرفت.

 

کلید واژه ها: پیشنهاد سخنرانی ویژه اعضاء هیئت علمی متخصصین حوزه علوم ورزشی دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی


نظر شما :