انتصاب عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به سمت عضو کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۲ کد : ۱۷۰۸ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۵۴
طی حکمی از سوی دبیرکل کمیته ملی المپیک، «عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، به عضویت کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک، منصوب شد.
انتصاب عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به سمت عضو کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، طی حکمی از سوی دکتر سید مناف هاشمی «دبیرکل کمیته ملی المپیک»، دکتر نازنین راسخ «عضو هیأت علمی گروه پژوهشی مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش پژوهشگاه»، به عضویت کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، منصوب شد.

متن حکم انتصاب ایشان، بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر نازنین راسخ

با سلام

احتراما، نظر به تخصص و تجارب حضرتعالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم کمیسیون زنان و ورزش، به موجب این ابلاغ، سرکارعالی به عنوان «عضو کمیسیون زنان و ورزش» به مدت دو سال منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت به نقش مؤثر کمیسیون‌ها به عنوان مراکز تصمیم‌سازی و کارگروه‌های مشورتی هیأت اجرایی، ضمن بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، در تحقق اهداف و مأموریت‌های کمیته ملی المپیک، موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید مناف هاشمی     

دبیرکل کمیته ملی المپیک

شایان ذکر است، کمیسیون زنان و ورزش، براساس سیاست‌های کمیته ملی المپیک و با استناد به مصوبه هیأت اجرایی کمیته، با اهداف: «حفظ عزت، حرمت، کرامت و ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی زنان»، «ترویج و ایجاد فرصت‌های مناسب جهت مشارکت زنان در برنامه‌های المپیک»، «تلاش در جهت تحقق عدالت جنسیتی»، «توسعه مهارت‌های زنان در مدیریت و رهبری در جنبش المپیک»، «توان‌افزایی زنان و دختران در حوزه قهرمانی و مدیریت ورزشی» تشکیل و مشغول به فعالیت می‌باشد.

 

انتهای خبر/


نظر شما :