پیام تبریک «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» به مناسبت آغاز سال نو

۰۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۶:۰۳ کد : ۱۶۵۴ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۵۴
دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، با ارسال پیامی، فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
پیام تبریک «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» به مناسبت آغاز سال نو

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، متن کامل پیام دکتر سلمان بدین شرح است:

 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بار دیگر بهار طبیعت از راه می‌‌رسد و گستره جهان خلقت، آیینه تمام نمای قدرت لایزال الهی می‌شود، تا با شکوفایی دوباره و حیاتی نو، پیام‌آور سرآغازی مجدد در زندگی بشر باشد و بسی نیکو و خجسته باد، سالی که بهار آن با بهار قرآن «ماه مبارک رمضان»، متقارن گشته است.

ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت در پیش رو بودن ماه میهمانی خداوند، ماه نیایش و بندگی، فرا رسیدن رستاخیز طبیعت و «عید باستانی نوروز 1402» را خدمت تمامی هم‌وطنان عزیز و به ویژه جامعه علمی و ورزشی کشور، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد منان مسئلت می‌نمایم که این سال را قرین با برکات و نعمات فراوان خود نماید و ایامی تؤام با آرامش خاطر، شادکامی، تندرستی، بهروزی و موفقیت‌های روزافزون برای همگان باشد.

امید است در سال پیش رو، با تأسی از مکتب قرآن و اهل بیت (ع) و با همدلی و هم‌افزایی تمامی مدیران و مسئولان توانمند حوزه دانشگاهی و ورزشی، نخبگان و متخصصان، اساتید، پژوهشگران، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران، اصحاب رسانه و ... بتوانیم در جهت نیل به رسالت‌ خطیر خود، در مسیر دستیابی به قلمروهای نو در مرزهای دانش و رشد و بالندگی ورزش کشور، همراه با ارائه خدماتی ارزنده به تمامی اقشار جامعه، با موفقیت به مسیر خود ادامه دهیم.

زهرا سلمان     

سرپرست پژوهشگاه

انتهای خبر/


نظر شما :