جشنواره تابستانه بازی، ورزش و نشاط کودکان سیل‌زده دزفول برگزار شد

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۹ کد : ۱۳۶ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۵۶
جشنواره تابستانه بازی، ورزش و نشاط کودکان سیل‌زده در راستای اجرای طرح کمک به بهبود سلامت روانی و جسمانی کودکان مناطق سیل‌زده برگزار می‌شود
جشنواره تابستانه بازی، ورزش و نشاط کودکان سیل‌زده دزفول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، جشنواره تابستانه بازی، ورزش و نشاط باهدف توسعه فعالیت بدنی و نشاط و سلامتی کودکان سیل‌زده دزفول و روستاهای حومه روز پنج‌شنبه 7 شهریور 98 توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان دزفول، هیات ورزش‌های همگانی و اداره آموزش و ورزش دزفول، در مجموعه ورزشی شهید رجایی شهر دزفول برگزار شد. در بخش اول این جشنواره کودکان در ایستگاه‌های بازی مختلف داخل سالن ورزشی چندمنظوره، بازی کردند و در بخش دوم والدین به آنها ملحق شدند و بازی‌های والد و کودک در فضای شاد و مفرح انجام شد. در انتهای این جشنواره، کودکان مدتی را در زمین چمن مجاور در ایستگاه‌های آب‌بازی به فعالیت پرداختند. در این رویداد بیش از ۳۰۰ والد و کودک شرکت داشتند.
شایان‌ذکر است، این پویش با عنوان "حرکت از نو"برای کودکان سایر مناطق سیل‌زده نیز طبق برنامه زمان‌بندی‌شده اجرا خواهد شد. دکتر امین غلامی و حسین حسین زاده به‌عنوان نمایندگان پژوهشگاه و کانون علمی بازی و ورزش کودکان و الهام مرداس و علی پورعلی اکبر نمایندگان کمیته بازی و ورزش کودکان دزفول کمیته اجرایی این رویداد را تشکیل دادند.

کلید واژه ها: جشنواره تابستانه بازی،ورزش مناطق سیل زده


نظر شما :