با هدف همفکری و افزایش سطح تعاملات صورت گرفت؛

دیدار رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با سرپرست پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰ کد : ۱۲۷۰ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۶۵
دکتر علی‌ باقر طاهری‌نیا «رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی» با دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی»، دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با سرپرست پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، به‌ منظور توسعه ارتباطات و همکاری‌های مشترک، نشست هماهنگی با حضور دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی« و دکتر علی باقر طاهری‌نیا «رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی» و دکتر نجف آقایی «مشاور رئیس مؤسسه» در محل پژوهشگاه برگزار شد.

در این نشست، دکتر سلمان پس از تشریح وظایف و مأموریت‌های پژوهشگاه، گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و دستاوردهای حاصله ارائه کرد و سپس در خصوص توسعه ارتباطات پژوهشگاه با دانشگاه‌ها، مؤسسات و سازمان‌های متولی امر ورزش و رصد فعالیت دانشگاه‌های کشور توسط پژوهشگاه تربیت بدنی به‌ عنوان مرجع علمی ورزش کشور، بحث و تبادل‌ نظر شد.

در ادامه این جلسه، دکتر علی کاشی «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی» و دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه»، خلاصه‌ای از اقدامات صورت گرفته در معاونت‌های تحت مدیریت خود را ارائه کردند.

در پایان این دیدار، رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه‌های پژوهشگاه تربیت بدنی با امکانات و تجهیزات موجود، خدمات عمومی و تخصصی مربوطه و نحوه ارائه خدمات مختلف در پژوهشگاه، آشنا شد.

کلید واژه ها: نشست مشترک پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی


نظر شما :