همراه با تجلیل از تمامی کارمندان پژوهشگاه

مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

۰۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴ کد : ۱۲۵۰ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۶۶
مراسم تجلیل از کارمندان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با حضور سرپرست پژوهشگاه، صبح روز گذشته، شنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱، برگزار شد.
مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند، با حضور دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، دکتر علی کاشی «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی» و تنی چند از مدیران، به منظور قدردانی از کارمندان پژوهشگاه، در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه تربیت بدنی، برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را به کلیه کارکنان پژوهشگاه تبریک و تهنیت گفت و افزود: از تمامی زحمات همکارانی که صادقانه در راستای خدمت‌رسانی و تحقق آرمان‌های دولت انقلابی و همچنین در مسیر رشد و اعتلای علمی ورزش کشور تلاش کرده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم.

وی همچنین، به نام‌گذاری روز چهارم هفته دولت، تحت عنوان «روز خانواده و سلامت» اشاره کرد و افزود: پایه و اساس رشد و تربیت هر فرد در خانواده شکل می‌گیرد و می‌بایست ضمن الگو قرار دادن یک سبک زندگی ساده و سالم، به تمامی ابعاد سلامت خانواده و فرزندان خود بیاندیشیم، زیرا در راستای خدمتگزاری به جامعه و رشد خود، فردی دارای ویژگی‌های سلامت جسم و ذهن، می‌تواند خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه دهد.

دکتر سلمان افزود: یکی از ویژگی هایی که باید بر آن تأکید داشت، بحث خلق نیک و رفتار شایسته در محیط‌های کار و در تعامل با همکاران می‌باشد، زیرا در یک محیط آرام است که آرمان‌ها و اهداف هر مجموعه، محقق می‌شود. 

وی گفت: در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، اجرای طرح‌های کلان پژوهشی در سطح کشور، از جمله اهداف بسیار مهمی است، که می‌بایست به صورت کاربردی و با برآورد کردن نیازهای جامعه از سنین کودکی تا سالمندی انجام شود.

درادامه این نشست، دکتر سلمان، از علی صفرپور «کارمند پیشکسوت و با سابقه پژوهشگاه» که به تازگی به مقام بازنشستگی نائل آمده است، تقدیر و از وظیفه‌شناسی، تعهد و اقدامات ارزشمند ایشان، قدر دانی کرد. 

کلید واژه ها: تجلیل هفته دولت روز کارمند پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :