انتصاب سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۹ کد : ۱۲۴۸ معاونت اداری مالی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۶۶
طی حکمی از سوی «سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی»، «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع»، منصوب شد.
انتصاب سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، عصر امروز شنبه 5 شهریور ماه، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، طی حکمی دکتر مجید علی طاولی را به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه» منصوب کرد.

متن حکم انتصاب ایشان، بدین شرح است:

جناب آقای دکتر مجید علی طاولی

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه» منصوب می‌شوید.

امیداست با اتکاء به قادر متعال و با بهره‌مندی از خرد جمعی و مشارکت حداکثری همکاران محترم در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی، صیانت از بیت‌المال، صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و غیرضروری، تقویت و رعایت دقیق مقررات اداری و مالی، تنوع‌بخشی به منابع مالی، پیشبرد امور و پشتیبانی از بخش‌های مختلف پژوهشگاه موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است، این مراسم با حضور دکتر علی کاشی، دکتر محمد شریعت‌زاده و دکتر حسین زارعیان به ترتیب «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی»، «معاون فناوری» و «معاون فرهنگی و اجتماعی» انجام و از تلاش‌ها و زحمات دکتر محمدحسین قربانی «مشاور سابق رئیس پژوهشگاه» در این حوزه قدردانی شد.

روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، ضمن قدردانی از زحمات دکتر قربانی، انتصاب دکتر  علی طاولی را به ایشان تبریک عرض نموده و برایشان از درگاه الهی موفقیت روزافزون در پیشبرد اهداف پژوهشگاه، جهت خدمت‌رسانی به جامعه علمی ورزش کشور آرزومند است.


نظر شما :