آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال ۱۴۰۱ توسط دانشگاه زابل برگزار شد

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۹ کد : ۱۲۱۱ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۰۵۴
آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال ۱۴۰۱ مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی در دو بخش پسران در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیر‌ و دختران در روزهای ۳۱ تیر و ۱ مرداد، به صورت هم زمان و هماهنگ با سایر دانشگاه های کشور در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) دانشگاه برگزار شد.
آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال ۱۴۰۱ توسط دانشگاه زابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، امسال در مجموع ۱۶۸۵ داوطلب برای شرکت در این آزمون، در حوزه دانشگاه زابل ثبت‌نام کرده‌ بودند که این تعداد متشکل از 609 نفر پسر و 1076 نفر دختر بود. با توجه به عملی‌ بودن آزمون و ضرورت بهره‌مندی از تجهیزات ورزشی و تدارکات غیر ورزشی در تسهیل روند برگزاری آن، همکاری واحدهای مختلف دانشگاه از جمله حوزه ریاست و معاونت‌های اداری مالی، دانشجویی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و نیز نهاد مقام معظم رهبری، حراست، امور فن‌آوری، دفتر فنی و امور پشتیبانی با برگزارکنندگان، اجرای مطلوب و مطابق زمان‌بندی آن را میسر نمود.

اعضای هیات علمی گروه علوم ورزشی دانشکده ادبیات به عنوان سرداور، دبیران برجسته ورزشی سیستان به عنوان داور و فارالتحصیلان و دانشجویان رشته علوم ورزشی به عنوان سایر عوامل اجرایی در برگزاری این آزمون مشارکت فعال داشتند و نمایندگان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز در طول 4 روز برگزاری آزمون با حضور در محل سالن ورزشی بر اجرای صحیح آن نظارت نمودند.

شایان‌ذکر است دکتر افراسیاب رییس دانشگاه زابل در دومین روز برگزاری آزمون با حضور در سالن ورزشی از نحوه و روند اجرای آزمون بازدید به عمل آورد و از کلیه عوامل اجرایی آن تقدیر و تشکر کرد. همچنین رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز مراتب تقدیر و تشکر خود از کلیه عوامل اجرایی را به صورت حضوری به آنان ابراز داشت.

کلید واژه ها: آزمون عملی رشته علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه زابل


نظر شما :