آزمون عملی داوطلبان رشته علوم ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۲ کد : ۱۱۹۱ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۳۲
آزمون عملی داوطلبان رشته علوم ورزشی به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا، به مدت ۴ روز، برگزار شد.
آزمون عملی داوطلبان رشته علوم ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، رشته تربیت بدنی از جمله رشته‌های پر طرفدار و خاص کنکور محسوب می‌شود. داوطلبان این رشته برای پذیرش در دانشگاه لازم است در دو مرحله آزمون شامل کنکور سراسری و آزمون عملی تربیت بدنی پذیرفته شوند. در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع کرونا و براساس دستورالعملی‌های جدید، برگزاری آزمون به دانشگاه‌های مرکز استان سپرده شد.

دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بوعلی‌سینا با استفاده از ظرفیت خاصی که داشت، توانست در سال اول با استفاده از کمک و تخصص نیرو‌های داوطلبی شامل اساتید گروه‌های آموزشی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان کارشناسی خود، در باغ تفریحی ورزشی دانشگاه میزبان داوطلبان آزمون عملی تربیت‌بدنی باشد و برگزاری این آزمون را با حداکثر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحوه احسن اجرا کرد.

امسال نیز با توجه به تجربه موفق در برگزاری این آزمون در سال گذشته، به طراحی و اجرای آزمون در سالن شهید ورزشی شهید محبی پرداخت و براساس اعلام سازمان سنجش تعداد ۱۰۷۶ نفر، ۶۲۰ نفر داوطلب خانم و ۴۵۶ نفر داوطلب آقا، در این آزمون شرکت خواهند نمود، که به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

این آزمون برای آقایان در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۲۹ و ۳۰ تیر ۱۴۰۱ و برای خانم‌ها در روز‌های جمعه و شنبه ۳۱ تیر و یکم مرداد برگزار شد.
انتهای پیام/
 

کلید واژه ها: آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه بوعلی سینا همدان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :