برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه گلستان

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۱ کد : ۱۱۸۸ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۸۵
آزمون عملی داوطلبان رشته علوم ورزشی در دانشگاه گلستان برگزار شد.
برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه گلستان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از دانشگاه گلستان؛ دکترعلیرضا خواجه شاهکوهی سرپرست دانشگاه گلستان ضمن بازدید از محل برگزاری آزمون و آرزوی موفقیت برای داوطلبین آزمون عملی گفت: تربیت بدنی و ورزش مقوله‌ای است که در جهت ارتقاء سلامت و نشاط در جامعه و همچنین شکوفایی استعدادهای مختلف افراد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سرپرست دانشگاه افزود: نقش ورزش علاوه بر اثرگذاری جسمانی، در افزایش ظرفیت های اخلاقی، تربیتی، عاطفی، اجتماعی، ذهنی و مهارتی بسیار حائز اهمیت است. برای تحقق این اهداف، تربیت نیروهای متخصص از جمله مربیان ورزشی و همچنین معلمین ورزش توسط دانشگاه ها یک ضرورت انکار ناپذیر است. بر همین اساس، هر ساله تعدادی از افراد متقاضی رشته علوم ورزشی از طریق شرکت در آزمون سراسری و آزمون عملی در دانشگاه­‌های کشور پذیرش می شوند.

در ادامه، دکتر بهمن طیبی عضو هیات علمی گروه آموزشی علوم ورزشی دانشگاه و نماینده تام الاختیار دانشگاه در برگزاری آزمون عملی گفت: تعداد داوطلبین در دانشگاه گلستان 1026 نفر که 444 نفر داوطلب پسر و 603 نفر داوطلب دختر شرکت کردند.

دکتر بهمن طیبی خاطر نشان کرد: برای برگزاری این آزمون تعداد 50 نفر در قسمت های مختلف شامل کنترل ورود داوطلبین به دانشگاه، پذیرش، معاینات پزشکی و ارزیابی جسمانی، نمایش فیلم سالن ورزشی انجام آزمون و ثبت بر خط حضور داشتند.

شایان ذکر است،  دکترمحسن مظاهری معاون آموزشی و دکتر مصیب عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از این آزمون بازدید کردند.
 

کلید واژه ها: آزمون عملی رشته علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گلستان


نظر شما :