برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی استان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۶ کد : ۱۱۸۴ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۴۷
آزمون عملی داوطلبان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی استان کرمان در روز ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در سالن چند منظوره دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز بکار کرد.
برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی استان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر حسین اکبری‌فرد سرپرست دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین گفت: آزمون عملی داوطلبان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی هرساله در سطح کشور برگزار می‌شود و از زمان شیوه ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامتی داوطلبان این آزمون در هر استان به‌صورت جداگانه و در دانشگاه مادر برگزار می‌گردد.

سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: این آزمون امسال با شرکت 13 شهرستان‌های جنوبی استان که شامل (قلعه گنج، منوجان، ریگان، فهرج، ارزوئیه، فاریاب، نرماشیر، بم، راور، عنبرآباد، کرمان، کهنوج، رودبار جنوب) در دانشگاه شهید باهنر کرمان و 10 شهرستان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

 در ادامه، دکتر کوروش قهرمان تبریزی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گفت: تعداد داوطلبین در دانشگاه شهید باهنر کرمان 1284 نفر که شامل 731 نفر دختر و 553 نفر پسران است و پنج شنبه 30 تیرماه مخصوص پسران و جمعه 31 تیرماه 1401 مخصوص دختران است و شروع آزمون از ساعت 7 صبح تا 18 عصر ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خاطرنشان کرد: برای برگزاری این آزمون یک کادر اجرایی 100 نفر در قسمت‌های مختلف از جمله غربالگری درب ورودی دانشگاه، تطبیق مدارک، معاینات پزشکی و بدنی، نمایش فیلم و نهایت آزمون عملی و ثبت برخط داده‌ها است که علاوه براین تعداد دو نماینده از پژوهشگاه تربیت بدنی و یک نماینده از سازمان سنجش حضور دارند. 

دکتر قهرمان تبریزی گفت: از نکات برجسته که می‌توان در آزمون به آن اشاره کرد و در کمتر دانشگاهی در سطح کشور این مورد رعایت می‌شود این است که انجام کلیه فرایندهای آزمون در چهار مجموعه ورزشی دانشکده که در کنار هم قرار دارند انجام می‌شود.

دکتر کوروش قهرمان تبریزی خاطرنشان کرد: کمیته‌هایی از جمله کمیته ثبت‌نام، کمیته ارزیابی اسکلت عضلانی، کمیته پزشکی، کمیته کنترل مدارک، کمیته رابطین و کمیته مالی در این آزمون حضور دارند که برای هرچه بهتر برگزارشدن این آزمون فعالیت می‌کنند.
 

کلید واژه ها: آزمون عملی رشته علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان


نظر شما :