دکتر داداش‌پور:

المپیاد فرهنگی ورزشی فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد همدلی و نشاط در میان دانشجویان است

۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۷ کد : ۱۱۴۴ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۵۶
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد همدلی و شور و نشاط در میان دانشجویان است.
المپیاد فرهنگی ورزشی فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد همدلی و نشاط در میان دانشجویان است

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: دانشگاه تبریز داوطلب برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شد و برگزاری این المپیاد با این حجم و تعداد و رشته‌ ها و اقبال دانشجویان ورزشکار از سراسر کشور در بازه زمانی کوتاه کار بسیار ارزشمند و سختی بود.

وی به محدودیت فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی در ایام کرونا اشاره و اظهار کرد: اکنون پس از گذشت حدود قریب به سه سال، این المپیاد به عنوان اولین المپیاد  بزرگ ورزشی در سطح کشور و در بخش دانشجویی پس از شیوع کرونا محسوب می‌شود.

داداش‌پور تصریح کرد: سه المپیاد دیگر نیز در حوزه ورزشی در تابستان امسال برگزار خواهیم کرد تا شاهد تحرک دانشجویان در بخش‌های مختلف باشیم.

وی افزود: المپیاد ورزش‌های ساحلی، المپیاد معلولان و ناشنوایان و المپیاد همبستگی دانشجویان ورزشی کشورهای اسلامی را نیز در دستور کار خود برای سال آینده قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان امور دانشجویان بیان کرد: امیدوارم همه دانشجویانی که در اینجا حضور دارند علاوه بر کسب امتیاز در مسابقات، در آینده نیز با تداوم فعالیت‌های ورزشی جز قهرمانان کشور، منطقه و جهان شوند.

داداش پور رویکرد وزیر علوم به فعالیت‌های جانبی در امور مربوط به دانشجویان را فرصتی مهم برشمرد و گفت: وزیر علوم از هر فرصتی استفاده کرده است تا در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی پویایی و بالندگی و شکوفایی را ایجاد کند و تلاش خواهیم کرد با این نگاه مثبت ایشان، در سال تحصیلی جدید در برنامه های مربوط به دانشجویان باز تعریفی صورت داده و از نظر کمی و کیفی زمینه ی شور و نشاط و شادابی بیشتری را فراهم سازیم.

وی در پایان با بیان اینکه اولین المپیاد با حضور دختران آغاز شده است، از دانشگاه تبریز و عوامل برگزاری قدردانی کرد و بیان داشت: دانشگاه تبریز با توجه به قدمت و سابقه طولانی و داشتن دانشکده فعال در حوزه تربیت بدنی، توانستند این رقابت‌ها را در سطح مطلوبی برگزار کنند و امیدوارم دانشجویان در این رقابت همراه با رفاقت، خاطره خوشی را با خود از این شهر و دانشگاه ببرند.

گفتنی است پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر  از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

کلید واژه ها: المپیاد ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی سازمان امور دانشجویان


نظر شما :