نخستین نشست هم‌اندیشی سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی با اعضای هیأت علمی برگزار شد

۱۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۵ کد : ۱۱۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۴۸
سرپرست جدید پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در نشستی صمیمانه، صبح امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱، با اعضای هیأت علمی، دیدار و گفتگو کرد.
نخستین نشست هم‌اندیشی سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی با اعضای هیأت علمی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر زهرا سلمان «سرپرست جدید پژوهشگاه تربیت بدنی»، در نشستی دوستانه که صبح امروز چهارشنبه 15 تیرماه در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه برگزار شد، ضمن دیدار با اعضای هیأت علمی، به بحث و تبادل نظر با آنها پرداخت.

در این جلسه، دکتر سلمان با ابراز خرسندی از حضور در پژوهشگاه، بر تعامل و همکاری بیش از پیش پژوهشگاه تربیت بدنی با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، جهت پیشبرد برنامه‌های کلان و رشد علمی ورزش ایران، تأکید کرد. وی، با ذکر اهداف، برنامه‌ها و مأموریت‌های خود در پژوهشگاه، به تشریح برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود پرداخت.

در ادامه، هریک از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه، ضمن معرفی و بیان زمینه‌ فعالیت‌های تخصصی خود، دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. همچنین، در همین راستا به زودی دکتر سلمان با تمامی کارمندان شاغل در پژوهشگاه، دیدار و گفتگو خواهد کرد.

شایان ذکر است، دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی»، دکتر محمد شریعت‌زاده «معاون فناوری»، دکتر محمدحسین قربانی «مشاور رئیس پژوهشگاه»، دکتر امین غلامی «سرپرست پژوهشکده فناوری‌های ورزشی»، دکتر نازنین راسخ «مدیر امور پژوهشی و تحقیقات کاربردی» و دکتر مهدی حسین‌زاده «مدیر امور بین‌الملل»، از دیگر حاضران در این نشست بودند.

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :