چاپ مقاله علمی " Social marketing mix modelling in order to development sports for all"

تعداد بازدید:۵۴۶
چاپ مقاله علمی " Social marketing mix modelling in order to development sports for all"

در یک پژوهش مشترک دکتر محمد حسین قربانی و اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران و همچنین یک عضو هیات علمی خارج از کشور، مقاله پژوهشی با عنوان:

 Social marketing mix modelling in order to development sports for all در نشریه International Journal of Business Innovation and Research  با نمایه(Scopus (Q3 به چاپ رسیده است. این مقاله در حوزه ورزش همگانی و استفاده از روش های جدید بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی است.

لازم به ذکر است جهت دسترسی به فایل مقاله می توانید بر روی لینک ذیل کلیک کنید.

لینک دسترسی:https://www.inderscience.com/info/inarticle.php?artid=109317


نظر شما :