شرکت برای عموم آزاد/ از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه

برگزاری تور رایگان آشنایی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۴ کد : ۱۶۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۰
تور رایگان آشنایی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، (در طی روزهای کاری)، در محل آزمایشگاه‌های تخصصی «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برگزار خواهد شد.
برگزاری تور رایگان آشنایی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با هدف ایجاد آشنایی، حمایت و بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های پژوهشگاه، تور آشنایی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی (SSRI-Lab Tour)، همزمان با ایام برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از تاریخ 20 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1402، در طی روزهای کاری (از شنبه الی چهارشنبه)، از ساعت 14:00 الی 15:30 به صورت حضوری در محل آزمایشگاه‌های تخصصی پژوهشگاه (دارای فاصله مکانی بسیار نزدیک به محل نمایشگاه) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، شرکت در این تور برای عموم افراد از سراسر کشور، آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02188747836 و 02188747793 داخلی 408 و داخلی 570 تماس حاصل نمایند.

مکان برگزاری: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه پنجم، پلاک ۳ (امکان دسترسی از طریق ایستگاه‌های متروی شهید بهشتی و شهید مفتح)

 

دانلود فایل پی‌دی‌اف کتابچه تجهیزات آزمایشگاه‌های پژوهشگاه

 

 

 

انتهای خبر/


لینک دانلود فایل

نظر شما :